Ska Silwer vara kvar på forumet?

Ska Silwer vara kvar?

• Antal röstningar
    0

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Du verkar ju ha tt väldigt behov av att vara i centrum, kan inte hålla adig från en enda tråd och måste tom starta en som handlar om just DIG och vad folk tycker om dig?

Det må vara jantelagsmässigt att bry sig om det, men sån är jag... För det mesta kan jag ignorera det, inte i detta fallet tydligen..

Ha det gott.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Webspy skrev:
Precis.... Men om vi som tycker o tänker drar..... Då dör ju SH.
Jo, men det kommer ju nytt folk och så blir det kanske ett "paradigmskifte" som Mavve skrev, så det behöver ju inte betyda nåt dåligt för forumet i sig, det blir annat folk som trivs här helt enkelt.
Men alltså jag har inet blivit utkastad utan jag ville bara kolla efter allmäna åsikterna eftersom jag kan ta kritik mot fel i mina inlägg men när det börjar bli kritik mot person överhuvudtaget så måste man ta sig en funderare.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Advance4Stroke skrev:
Du verkar ju ha tt väldigt behov av att vara i centrum, kan inte hålla adig från en enda tråd och måste tom starta en som handlar om just DIG och vad folk tycker om dig?

Det må vara jantelagsmässigt att bry sig om det, men sån är jag... För det mesta kan jag ignorera det, inte i detta fallet tydligen..

Ha det gott.

Så kan man ju tolka det iofs, och man kan ju även som du bli arg på just det att en del märks mer än andra.
Men är det inte så det är IRL med?, jag är dock totalt utanför centrum när det gäller allt med denna siten utom forumet, det finns ingen här som jag känner eller ens har träffat.
Du är en doldis så du kommer aldrig råka i diskussion om DIG på forumet, rätt lätt att reda ut.
Sen är ju inte allt fullständigt svart eller vitt.

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
McB skrev:
Nej, du ska vara kvar. Ut med alla moppefuckon, skenförsäkringsfuckon, vurpfuckon och resterande andel löst folk istället. Efter den operationen är slutförd så är vi ungefär 50 medlemmar igen.
Glömde du inte sånna som inhandlar klockor istället för motorcyklar? :lol

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
McB skrev:
Nej, däremot glömde jag ange att alla som är födda efter 1984 klassas som moppefuckon.

Om man är född före 1984 och äger en moppe då? :wiggle

Klart Silwer ska vara kvar :tummenupp Som alltid annars så skulle det ju vara jäkla trist om alla tyckte och tänkte likadant!

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
Silwer skrev:
Man har kanske sagt sitt här nu?
Eller vad tycker ni? :lol

OBS jag sitter inte och gråter, men man har väl börjat fundera om "Silwer" har gjort sitt här.

Nästan alla dina inlägg är ju av negativ/cynisk karaktär.
Du är en tråkig jävel helt enkelt, fast det är ju inte förbjudet,
så fortsätt gärna att posta på SH.com. :tummenupp

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
K-Micke skrev:
Nästan alla dina inlägg är ju av negativ/cynisk karaktär.
Du är en tråkig jävel helt enkelt, fast det är ju inte förbjudet,
så fortsätt gärna att posta på SH.com. :tummenupp

Tja, jag sökte inte vad lagen säger, det begriper jag nog.
Du borde ha röstat "Nej".

Dufva

Guest
Behövs mer folk som Silwer. Tänk om det inte fanns någon som har en fis på tvären, vad pluttinuttigt sporthoj.com skulle ha blivit. Tycker bara att det är lustigt att folk tar åt sig personligen vad som skrivs på ett forum. Brukar inte skriva så mycket men läser ganska flitigt och brukar tycka att det är Silwers och några till personers svar som ger lite krydda åt trådarna. Folk som är trångsynta och tar åt sig personligen får skylla sig själva, sådeså! :arsele

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Hmmmm? Har inte bidragit med så mycket själv den senaste tiden men man kn ju fråga sig om allt e vettigt som andra kommer med....

Silwer: 16,63 inlägg par dag i snitt, registrerad den 15.4.2003 vilket gör att du har över 7000 inlägg! :rolleyes:

Vem leder statistiken? Borde det finnas en gräns på hur många inlägg man får ha på en dag innan man blir spam-stoppad...? :va

Last edited:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
i poured you a tall drink of SHUT THE FUCK UP! :tungan ju's kiddin yo!

fattar inte riktigt syftet med tråden? är du less på sporthoj är dte väl bara att sluta.. :confused:

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Med 16.63 inlägg per dag är det inte kostigt att det går slött ibland på servern med tanke på hur mycket bandbred du måste konsumera. :fakta

Och med 16.63 inlägg per dag har man inte mycket annat att göra än att hänga här. :arsele

Så klart du ska vara kvar. :tummenupp

Firefighter

tokiga masar
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
R1
Tacka fan för att du ska vara kvar..........

Vem ska annars kritisera o lägga sig i ( skojar bara )

Om nån stör sig så får väl han eller hon ge sig av då

STANNA KVAR

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Ja ibland undrar man om du och Binog verkligen har några vänner att umgås med när ni sitter här och spammar skit hela dagarna. Enligt mig är du och Bingo de två trögaste jävlarna jag någonsin sett inlägg ifrån! :näsblod

KawaChris

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
såld
SILWER MÅSTE BORT!

Han är en dödlig fara för SH, hans spam överbelastar servern.. han har en LÖJLIG avatar och så vill han bli PRESIDENT! Klart fall av storhetsvansinne.. Nä rensa upp SH så vi skötsamma kan trivas här igen.. HAN MÅSTE BORT!!

OBS: Ironi... det får du tåla när du startar en sån här mingves tråd :tungan

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
CBR 600 -87
Va kvar :tummenupp

När jag började surfa på SH så störde jag mig faktistk på dig silwer.
I varje jäkla tråd dök du upp och kom med rätt ofta med spam-aktiga inlägg som oftast var negativa. Men efter ett tag så lärde jag mig leva med dina inlägg och nu är det faktiskt tvärt om. Lite väl mycket spam fortfarande men va fan...

Det behövs lite karaktärer i forumet för att det ska bli liv i det och du är en av dom.
Jobbig i början men man vänjer sig :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...