Tack! ?Ok. Tack alla som swishat enkronor och hjälpt till.
Vi har (med höjd för det frånfall som blir när livet ställer till det för någon) fått ihop löften om pengar så att det räcker.
Jag kommer börja i kväll att skicka ut Swish-förfrågningar.
VIKTIGT! Det är bara mitt privata nummer 0707420509 och mitt namn (Morris Packer) som gäller i Swish/BankID-dialogen. Inget annat. Som flera påpekat, Swish och BankID används för allsköns bedrägerier. Och beloppen kommer alltid att vara i synk med det ni skickade först.
Känns det att något skaver eller känns skumt, ring mig
Ja, samma här. Hade signat mig för tre andelar men blev bara en i förfrågan. Morris skrev och menade att det räckte med en andel per person nu när antalet givare ökat.Tack! ?
Jag verkar dock bara ha fått en andel, jag tänkte mig i alla fall åtminstone fem.
Men kolla gärna om det är lösbart.
Ja, mer pengar är bra. Men det måste vara en hög grad av frivillighet. Vissa av er hoppade på tåget i september - och det kan ha hänt mycket sedan dess i folks liv.Ja, samma här. Hade signat mig för tre andelar men blev bara en i förfrågan. Morris skrev och menade att det räckte med en andel per person nu när antalet givare ökat.
Samtidigt, mer deg totalt ger ju en potentiellt bättre hoj?
Snyggt jobbat Morris och allihopa, kul att få vara med i detta initiativ. God jul till Er allihopaJa, mer pengar är bra. Men det måste vara en hög grad av frivillighet. Vissa av er hoppade på tåget i september - och det kan ha hänt mycket sedan dess i folks liv.
Mer pengar betyder mer hoj, givetvis. <3
Hej totoro,Mitt namn 18 december finns inte med
Kollade swish historik å minus 1 till Morris Packer
Som jag skrev i SMS: Tack för ditt initiativ och allt jobb du lägger ned. Karma!Pausar för ikväll - det börjar bli lite försent att sms:a efter pengar, önskar en god lillejulsnatt till alla och fortsätter imorgon på förmiddagen.
Status hittills (om du inte är med så har jag bara inte kommit så lång på listan än…)
12900 på det särskilda sparkontot ”Julklappshoj”
View attachment 493481
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM