Ska vissa personer bannas??

Ska V-Gurra bannlysas från forumet på grund av att han vågar säga vad han tycker?


  • Antal röstningar
    0

ski_extreme

Hojlös
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Inte nu :-(
HOT=Polis anmälan, även när det sker via internet. (med hot menar jag inte, om du inte lungnar ner dig så blir du bannad) utan grövre saker.
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Mr K skrev:
Han kommer inte att svara här heller .......... då har han juh svårare att snirkla sig ur det sen .......

För att (h)olla sog till ämnet ....... Jag håller med alla som säger ..... som man bajsar får man torka.

Den var ny man har ju hört att: Som man bäddar får man ligga

Jag tror att om gurra skulle bara skacka och dissa "the big showdown" Skulle man kunna likna det med att pissa på sig, Varmt o gott i början men sedan svinkallt och otrevligt :D
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
bara folk som reggade sig mars 2003 får säga vad de tycker och kasta skit på andra, resten ska bara nicka och hålla med :mattias
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
hur många bankörningar har farbror v-gurra varit på?
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Blondie skrev:
hur många bankörningar har farbror v-gurra varit på?

Tillräckligt många för att veta att Busan är den ultimata banhojen men... :felämne :D

Kolla den andra tråden istället... :tummenupp

V-Gurra vs Oscar på Anderstorp
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Bollox skrev:
Tillräckligt många för att veta att Busan är den ultimata banhojen men... :felämne :D

Kolla den andra tråden istället... :tummenupp

V-Gurra vs Oscar på Anderstorp


Länk tack jag e lat :tummenupp
 

TurboVmax

www.turbovmax.org
Gick med
3 Aug 2004
Ort
Enköping
Hoj
Turbomatad Vmax
vad skall man säga om allt detta? Trots att V-gurra är en Vmax broder så måste jag nog hålla med att sticker man ut hakan så långt som skett så får man räkna med mothugg. Att komma med så kontroversiella saker som att man skall köra cirklar runt erfarna banåkare med en busa är att be om att få mothugg, särskilt när det inte finns nåt som styrker vare sig att licens, erfarenhet eller ens hojjen i fråga existerar.

V-gurra, om du vill få tyst på folk, kom ut och bekräfta dina eventuella meriter vad gäller banåka. Har du vunnit nåt? Hur mycket har du bankört med Hayabusa, med vilka tider osv osv . Är det så att du inte har dessa erfarenheter och ändå säger det du sagt så måste jag nog säga att det är rätt självförvållat alltihopa. Låt oss veta var du står. Om du inte genomför denna utmaning kommer du sannolikt med all rätt att bli grymt dissad av massor av folk här, och då har du försatt dig själv i situationen.

Åsiktsfrihet skall vi alla ha men man måste kunna stå för sina åsikter också när de ifrågasätts.

Jeffrey
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
TurboVmax skrev:
vad skall man säga om allt detta? Trots att V-gurra är en Vmax broder så måste jag nog hålla med att sticker man ut hakan så långt som skett så får man räkna med mothugg. Att komma med så kontroversiella saker som att man skall köra cirklar runt erfarna banåkare med en busa är att be om att få mothugg, särskilt när det inte finns nåt som styrker vare sig att licens, erfarenhet eller ens hojjen i fråga existerar.

V-gurra, om du vill få tyst på folk, kom ut och bekräfta dina eventuella meriter vad gäller banåka. Har du vunnit nåt? Hur mycket har du bankört med Hayabusa, med vilka tider osv osv . Är det så att du inte har dessa erfarenheter och ändå säger det du sagt så måste jag nog säga att det är rätt självförvållat alltihopa. Låt oss veta var du står. Om du inte genomför denna utmaning kommer du sannolikt med all rätt att bli grymt dissad av massor av folk här, och då har du försatt dig själv i situationen.

Åsiktsfrihet skall vi alla ha men man måste kunna stå för sina åsikter också när de ifrågasätts.

Jeffrey
Som man bäddar får man ligga, jag börjar tro att vår käre V-Gurra har en förkärlek till att starta flames, dock är det kul när någon som V-Gurra rör om i SH grytan och skapar känslor och förvirring.

Lite synd bara att vissa tar detta på allvar och skickar elaka pm till honom, försök att se det hela med en glimt i ögat iställe för att bli förbannade.

:pannkyss
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top