Jag menar inte för fem öre att hänga ut bike, ni som tror att det är därför jag berättar om händelsen här, tänk om.
Snarare är jag mer ute efter att få lite reflektioner/bollplank över denna olyckshändelse, något annat är det inte.
Alla gör vi misstag, så är det bara.
Bryr mig inte om hur eller varför det blev som det blev, jag vill bara få en bra lösning och glada miner från båda parter.
Löser det sig på ett sätt som jag vill, då kommer jag tveklöst ta dit cykeln för nästa service, o servicen efter det
Annars får jag testa någon annan verkstad, inge mer med det.
Bike har inte svarat på mitt mail ännu, så det är för tidigt att bli annat än besviken för att det skall hända. Men det händer.
Sen var min kontakt på bike mkt trevlig och kred för det, kundbemötandet är det absolut inget fel på
Att han sade någonting i stil med "Jag skall inte säga att olyckor inte hänt, men det är lika tråkigt varje gång & mekanikerna brukar vara uppriktiga och säga till med en gång" ..
Vad jag försöker säga är att vi avslutade samtalet med glada miner från min sida iallafall