Neat! Då får du börja övningsköra på egen hand nu
Var det en stökig uppkörning?
/R
Tack för alla gratulationer!
Hur menar du med stökig? Vi var sex personer där fördelade mellan två grupper. Totalt var vi tre personer som klarade av manöverbanorna, varav jag var den enda som inte behövde göra om nåt moment. Blev lite förvånad över det då det första jag gjorde efter svängen runt första konen i lågfartsbanan var att sätta ner foten lite snabbt, men jag antar att han förstod att det bara var nerver som spökade och att resten såg bra ut.
Efter det blev jag ju först ut i trafik också, där jag efter ca 20-30min på Pålamalmsvägen söderut, följt av att köra omkring i villakvarteret norr om Trafikverket fick köra tillbaks och blev godkänd utan anmärkningar.
Dags att skaffa egen hoj och börja övningsköra på egen hand nu som sagt.
Stort gattis!
Min son kör upp för A1 5/10, hoppas det går lika bra som för dig
Med stökig menade jag typ utdragen, köra samma typ av saker flera gånger. Min uppkörning i Tullinge var, efter manöverproven, en sväng ner på bulten och så skulle jag vända vilket jag gjorde på det ökända B&B sen var jag klar
/R
Tack igen för alla svar.
Nu är de första körlektionerna bokade. Hinner förhoppningsvis hela vägen innan vintern. Dags att plugga teori!
Och hinner du inte hela vägen innan vintern har du försprång före alla som väntade till nästa år, och kan nypa en av de första uppkörningarna och får njuta av hojåkat på egen hand under en längre del av säsongen!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|