Krilllan
Ny medlem
Det kan jag nog fixa imorrn om så önskas!Lundgren skrev:2243718Håller med dig, vart är bilderna, och vart är bilderna på din modifierade XR?
Det kan jag nog fixa imorrn om så önskas!Lundgren skrev:2243718Håller med dig, vart är bilderna, och vart är bilderna på din modifierade XR?
De tycker jagCBR_Koffe skrev:2243744Det kan jag nog fixa imorrn om så önskas!
Landsvägs däck(motard-däck) dock inte 17 tums fäljar, framskärm (motard), miniblinkers, kapad bakskärm, borttagen packethållare, crosstyre, ungefär det.Lundgren skrev:2243749De tycker jagVad har du gjort med den då?
Då kanske den är riktigt snyggCBR_Koffe skrev:2243769Landsvägs däck(motard-däck) dock inte 17 tums fäljar, miniblinkers, kapad bakskärm, borttagen packethållare, crosstyre, ungefär det.
Just det ja, effektljuddämpare också. inte för att det ger mycket mer effekt men ljudet är riktigt gött![]()
Jag väntar... Vakna snart så du kan fixa lite picsCBR_Koffe skrev:2243744Det kan jag nog fixa imorrn om så önskas!
Japp, får hoppas att ni gillar den lite iaf, med tanke på at det är en XR125Lundgren skrev:2243772Då kanske den är riktigt snygg![]()
CBR_Koffe skrev:2243822Japp, får hoppas att ni gillar den lite iaf, med tanke på at det är en XR125![]()
http://ww2.hondamc.com/templates3/hc_News.asp?id=3972 Tänk er den i svart och med en annan framlampa!Lundgren skrev:2243827
Den är säkert snygg, har sett en del snygga![]()
Samt renare ibakGrappy skrev:2243834http://ww2.hondamc.com/templates3/hc_News.asp?id=3972 Tänk er den i svart och med en annan framlampa!![]()
Jo, men det trodde jag inte jag behövde skrivaLundgren skrev:2243845Samt renare ibak![]()
Var faktiskt inne o kollade på den förra veckan på Ahlqvist motor. riktigt frän var den, men håller med föregående talare om att den hade vart snyggare med annan framlykta, renare bak men även ett crosstyre och effektrörGrappy skrev:2243834http://ww2.hondamc.com/templates3/hc_News.asp?id=3972 Tänk er den i svart och med en annan framlampa!![]()
Det hade nog gått & få den riktigt het om man lade ner lite tid och pengar på denCBR_Koffe skrev:2243853Var faktiskt inne o kollade på den förra veckan på Ahlqvist motor. riktigt frän var den, men håller med föregående talare om att den hade vart snyggare med annan framlykta, renare bak men även ett crosstyre och effektrör![]()
Japp, hade vart lockande att byta in sin nuvarande XR mot den och fixa allt det ovannämnda om man bara hade haft ekonominGrappy skrev:2243869Det hade nog gått & få den riktigt het om man lade ner lite tid och pengar på den![]()
Kan tänka mig det! Men spara pengarna till mellan eller bil istCBR_Koffe skrev:2243879Japp, hade vart lockande att byta in sin nuvarande XR mot den och fixa allt det ovannämnda om man bara hade haft ekonomin![]()
![]()
Mr_haak skrev:2244839vet nån var man kan köpa effektrör till en suzuki rg.125 f ?![]()
tvålen skrev:224486250cc.nl
Eller alla som säljer Jollymoto pipor...
Har du testat att söka på det vidsträckta internet?
Drop-off skrev:
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand