Jag plockade en stare, koltrast eller så med högerhanden i 170++ för några år sen, jävulen va det gjorde ont! Jag var tvungen att stanna och känna efter så alla fingrar satt ihopJag skulle inte vilja skalla en sån där
![]()
Det smällde till bra mycket bättre än vad filmen visar, trodde det var en gatsten som träffa huvudet.![]()
Lägger upp denna då så kan vi stänga tråden sen,över 140 och träff i visiret. Tur att man hade vettigt folk med sig.
Lägger upp denna då så kan vi stänga tråden sen,över 140 och träff i visiret. Tur att man hade vettigt folk med sig.
Klippte en sån där liknande med sportbilen för ett antal år sedan. Trodde den skulle komma igenom rutan. Jävlar vad det small. Skulle INTE vilja träffa den med hjälmen.
Ja en jävla smäll var det, men jag kommer ihåg precis vad jag tänkte millisekunden innan det small, tuppa inte av och använd hejdarna så länge det går innan det svartnar. SHULULULU HJÄLTEN FRÅN ROH var framme samtidigt som jag välte av hojen och fångade den innan den slog i backen sittandes på sin egen![]()
Axeltacklade en fasan häromåret, jag höll ca femtio. Det så mest roligt ut när jag såg pippin flaxa omkring i backspegeln. VBK, det var jävligt vaket att hålla dig vid medvetande tills du bromsat färdigt. Respekt.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |