Söker någon som mot en hyffsat bra betalning (inga fantasisummor på 10tusentals kronor men ngn tusenlapp eller två) kan skapa en hemsida med databasregister över: medlemmar, statistik över medlemmar mm mm som hämtas in från extern data då givetvis. Den ska vara hyffsat lätt för mig att underhålla, besitter en del kunskaper i html, dock inte php, asp eller MySql.
Sidan som det gäller är www.westbaypoker.se.
Ett exempel på den viktigaste funktionen jag vill ha är att när en medlem reggar sig till en turnering så ska han läggas till i listan automatiskt, så att jag slipper hålla på att föra in dom manuellt varje gång (börjar bli lite jobbigt)
Sitter du inte inne på kunskapen själv kanske du kan tipsa om någon kompis eller i värsa fall ett företag (DYRT) som man kan anlita.
Sidan som det gäller är www.westbaypoker.se.
Ett exempel på den viktigaste funktionen jag vill ha är att när en medlem reggar sig till en turnering så ska han läggas till i listan automatiskt, så att jag slipper hålla på att föra in dom manuellt varje gång (börjar bli lite jobbigt)
Sitter du inte inne på kunskapen själv kanske du kan tipsa om någon kompis eller i värsa fall ett företag (DYRT) som man kan anlita.