kiwimaddog skrev:2399090Satan i gatan!! men var är armbågspuckarna?
SUKKI skrev:2399114denna då bild då?
Macke skrev:2399138Cool bild som fan!
Men själva nedlägget är ju inte så extremt som dom första bilderna. Gräsmattan går ju upp ganska mycket!
Macke skrev:2399056Ett par bilder på Jeff May (AMA) fotade av Tony Brown....![]()
Hur mycket mer kan man lägga ner egentligen?![]()
Kände du dig slagen så du var tvungen att skylla på lutande kameraobjektiv?Swedie skrev:2399201Man kan göra mycket med lutade kameraobjektivvore fotpinnarna i oxå så blir det nerlägg som i motogp.
Den här svängen på knutstorp har man rätt skapliga nerlägg i oxå... visserligen lutar jag inte över speciellt mycket med överkroppen dock.
Swedie skrev:2399201Man kan göra mycket med lutade kameraobjektivvore fotpinnarna i oxå så blir det nerlägg som i motogp.
Den här svängen på knutstorp har man rätt skapliga nerlägg i oxå... visserligen lutar jag inte över speciellt mycket med överkroppen dock.
Swedie skrev:2399201Man kan göra mycket med lutade kameraobjektivvore fotpinnarna i oxå så blir det nerlägg som i motogp.
Många åker för fort med fel sorts däck, samt för tidigt. Alltså innan däcken nått optimal arbetstemperatur som oxå ger bättre grepp.GrimReaper skrev:2399229Näe du Swedie, när du skrapar i höger knä i den kurvan, då har du rätt nerlägg...
Nämen, allvarligt så fattar jag inte att man vågar. Jag är så skraj att greppet ska släppa och att jag ska behöva bevittna hojen i bitar.Är grymt imponerad av sånna som kan ta kurvor sådär. Åka fort rakt fram är ju inte så svårt.
Men? Ju mer man burkar dessuto mindre behöver man luta hojen.Spoox skrev:2399227ja lutar man kameraobjectivet så lurar man öget mycket speciellt om man hänger över så mycket med kroppen med eller burkar, är ju lutningen på cykeln förhållandavis till marken man borde kolla på istället
Macke skrev:2399056Ett par bilder på Jeff May (AMA) fotade av Tony Brown....![]()
Hur mycket mer kan man lägga ner egentligen?![]()
Swedie skrev:2399235Många åker för fort med fel sorts däck, samt för tidigt. Alltså innan däcken nått optimal arbetstemperatur som oxå ger bättre grepp.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |