red_ninja skrev:fan, ska bli regn nu på sönd=( vad sägs om en Marstrandstur nästa lörd lr sönd??
gott, ring o tjata på dom bara varenda dag i veckan, dom är lite slöa nu för tiden=)Gpx skrev:Får jag bara mina grejer till hojen från bike vilket jag aldrig tycks få? så jag kan plocka på toppen igen så är jag på
svan_svan skrev:Någon som e sugen på å dra en repa på söndag(verkar som det blir bäst väder då.)
red_ninja skrev:fan, ska bli regn nu på sönd=( vad sägs om en Marstrandstur nästa lörd lr sönd??
LO_R1 skrev:Blev det någon söndags-åkning för er? Själv har jag spenderat hela j*vla helgen i sängen tillsammans med............. en envis förkylning
Vad sägs om en åktur nästa helg om vädret tillåter?
red_ninja skrev:jag o marals här på forumet + kanske några till ska ut till Marsstrand på söndag, häng med på en västkusttur ni aldrig ska glömma!!
det ska bli regn verkar det som, så det blir nog inställt tills vidare=(mikemission skrev:jävla skit men jag kan ej hänga på,måste jobba hela helgen.Hade varit kul att slita på lite nya vägar.
Är tyvärr uppbokad hela helgen, kom bort till Mantorp i helgen till cralles tält o säg hej=)LO_R1 skrev:Vad säger, börjar det inte bli dax för en åktur igen? Var ju trevligt sist
Någon som är åksugen nu i helgen, söndag kanske?
/Lasse
LO_R1 skrev:Vad säger, börjar det inte bli dax för en åktur igen? Var ju trevligt sist
Någon som är åksugen nu i helgen, söndag kanske?
/Lasse
LO_R1 skrev:Gpx: Besiktning fixar du lätt i skövde. Drive-in för hojar, bara att ställa sig i kö!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |