Pappa Sweedo kan nog bjuda dig på ett glas saft Och Frida på en stoooor whisky.EBS skrev:Sweedo bjuder på fredag!
Frida skrev:Pappa Sweedo kan nog bjuda dig på ett glas saft Och Frida på en stoooor whisky.
Han är faktiskt tillräckligt gammal för att kunna va din farsa Man ska ha respekt för de äldre!
Frida skrev:Man ska ha respekt för de äldre!
HAYABUSAHENKE skrev:Å varför inte TA MED LILLA Frida till d exotiska landet,köpa flickan en R1:a + lite dricka? Så skulle ja ha gjort!
TomK skrev:Hmm, jag tror jag lämnar VISA-kortet hemma på fredag - verkar säkrast i det här sällskapet - annars vaknar jag väl på lördag morgon och undrar var sjutton pengarna till min nya Ducce 999R försvann bara sådär <plopp!>
Får snåla och ta med kontanter istället, 5-6 tusen räcker väl för en whiskykväll ? Någon som har koll på det där ?
/Von Anka vid TomK's lånade dator...
Sweedo skrev:Äntligen!
Efter mycket strul med skattemyndigheten har jag äntligen fått tillbaka på skatten.
Undrar om jag skall köpa mig en hoj till?
Å värre kommer det att bli!Lartes skrev:5-6 tusen tror jag inte man kommer långt med om man ska röra sig med sånna whiskys som Lucky9 & Sweedo mfl mfl rör sig med
Sweedo skrev:Å värre kommer det att bli!
Visst! ta med en 10 papp på fredag.Lartes skrev:Får jag vara med?
Sweedo skrev:Visst! ta med en 10 papp på fredag.
Tror att det räcker!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |