det är olagligt att fästa ngt annat än ett skattemärke på skylten även om ett skattemärke numera inte behövs, det e ju rätt onödiga pengar om du blir stoppad.
Då ska jag sätta dit en bild på Drutten och Gena. Outlaw!
det är olagligt att fästa ngt annat än ett skattemärke på skylten även om ett skattemärke numera inte behövs, det e ju rätt onödiga pengar om du blir stoppad.
Frågade inte om det var lagligt, frågade var man får tag i dom..
Om skattemärket avskaffas, varför infördes påställningsavgift? Fick för mig det var för att betala just utfärdandet av märket samt administration/porto
ok sorry, antog att du skulle sätta på ditt fordon, vilket jag egentligen skiter i om du gör men man vet ju inte om du känner till reglerna vilket jag kan säga att många inte verkar göra, rätt onödiga pengar (500 för du lär garanterat få snuthäng om dom ser dig, det e klart ska du sätta märket på toastolen eller pojkrumsddörren är det bara att köra
du har några här, hello kitty-märket, hade klätt duccen fint till sommaren
http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=skattem%E4rke&search_category=-1
I drive Honda!
Låter som en bra ide.Monterade ett täckmärke på nummerplåten idag. Blev helt OK. Finns att köpa på Minskylt.se
Monterade ett täckmärke på nummerplåten idag. Blev helt OK. Finns att köpa på Minskylt.se
Varför skrapar man inte bara bort gamla skattemärket istället?
Ring 114 14 och fråga?Bryr sig verkligen Polisen om jag sätter t.ex. ett Honda märke i mitten?
Bryr sig verkligen Polisen om jag sätter t.ex. ett Honda märke i mitten?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari