Hårding
Keep ´er lit...
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
försäkringsbolagen har brännt stålarna på börsen nu försöker det lassa över det på försäkringstagarna(gäller många olika typer av försäkringar)...genom att dribbla lite med statistiken gör dom av med det svaga kollektivet sporthojåkarna som inte har någon stark röst i samhället och håvar in lite stålar...detta är kanske inte sant men jag vill gärna tro det iallafall...
Bara inse att sverige e för liten marknad för en så farlig hobby, och hojjar passar inte in i Claes Tingvall och vägverkets nollvisioner(politikerna är lierade med försäkringsbolagen) om ett absolut trafiksäkert samhälle där inte någon kan skada sig i någon osund hobby som inte passar in i folkhemmet....i detta land ska man enbart syssla med fotboll och bingolotto och inte en bullrig och miljögiftig motorhobby....någon kan ju bli störd i detta glesbefolkade land
Att jag skriver detta e enbart för att jag e bitter...
Bara inse att sverige e för liten marknad för en så farlig hobby, och hojjar passar inte in i Claes Tingvall och vägverkets nollvisioner(politikerna är lierade med försäkringsbolagen) om ett absolut trafiksäkert samhälle där inte någon kan skada sig i någon osund hobby som inte passar in i folkhemmet....i detta land ska man enbart syssla med fotboll och bingolotto och inte en bullrig och miljögiftig motorhobby....någon kan ju bli störd i detta glesbefolkade land
Att jag skriver detta e enbart för att jag e bitter...