Såg att någon på en helsvart fireblade -94/96 blivit stoppad av en svart v70 i göteborgsbacken när jag var påväg hem idag. Surt om man skulle förlora kortet på premiärturen! Ta´t lugnt
PAIR-systemet ska bort (avgasrening. Friskluft i utblåset som eldar oförbränt bränsle) Det är redan pluggat för att inte störa Bazzazens lambdasond så det är bara onödig vikt men jag måste sätta ett motstånd i kontakten för att lura ECU'n att solenoiden sitter kvar så jag inte får felkoder.Vad blir det?
/Nyfiken
Super vet jag väl inte, men ett försök iaf. Att plocka av backspeglarna och fälla upp skjutspinnarna är väl inte så märkvärdigt. Hojen har ju gjort 287 ärliga på varvstoppet nerdrevad så det borde inte vara omöjligt med dessa små åtgärder. Hoppas att mobil-GPS'en funkar i 300. Måste klura lite på GoPro-placering... På hakan borde funka. Vill ju få med mätarna/styret men inte sitta i vinden.
Vore roligt att programmera om ECU'n och ta bort fåniga 299-spärren i displayen. Googla........... går inte Ingen tycks ha hackat själva hastighetsmätaren.
Vilken är 'halast': kutsen eller skjutssadeln?
View attachment 383232
Du menar inte Adam Savage va?
Det mest strömlinjeformade är en droppe. Därför ser cutsen ut som den gör på Hayabusa och SRAD-hojarna. Högre bak måste inte vara sämre för att få till droppform bakom föraren. Även skjutssadeln slutar i en spets.
Tveksamt om jag kömmer märka nån skillnad iof Lite lättare att komma bakåt och ner på tanken med kutsen kanske...
Blev ett par fina mil idag, trots nåns okapacitet till att skruva fast en tank Ett kopplingshandtag är ju inget..
Du menar inte Adam Savage va?
Sicket gäng med fina hojar! Förvarna nästa gång, vemvet jag kanske gräver fram mitt gamla skinnställ
Du är en jävla okapacitet!Blev ett par fina mil idag, trots nåns okapacitet till att skruva fast en tank Ett kopplingshandtag är ju inget..
Jag har också sett 300+ på mätaren på Haybusa turbo för ca 10 år sen. Med skjuts!Strömlinje formad bak behövs inte med 442 bakhjulhästar = 350,6kmh mätt med vbox tyvärr var inte rakan längre
Kåtte=100+ hk jättevibrator. Klart att skit lossnarBlev ett par fina mil idag, trots nåns okapacitet till att skruva fast en tank Ett kopplingshandtag är ju inget..
Jag har också sett 300+ på mätaren på Haybusa turbo för ca 10 år sen. Med skjuts!
Nu är tanken att klara ärliga 300 km/h med 280 hk mindre än så
Klarar du det med K9'an?
Kåtte=100+ hk jättevibrator. Klart att skit lossnar
Übergixxern lever
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |