då kommer ju din hoj stå ensam...?
man kan få en bot för backhjulsåkning med..
Du kan ringa ett ombud på Länsförs. Deras hemnummer står i katalogen på en helsida. Bara att ringa runt till du får svar och även om du inte vill ha LF så bör du kunna nyttja ångerrätten efter helgenMja se mörkt ut, strulat till de med försäkring, hade ingen på den och kan inte få nån till den förens efter helgen då de är Pingsthelg och alla har stängt idag.
(Fixade inte innan helgen, då ja antog att man kunde fixa de då med, men glömde pingst....)
Det blev en runda med hojjen idag, hade vägarna förbi Taberg så tänkte varför inte dra upp dit o spana in utsikten. Jag såg två st KTM 990 hojjar, någon från forumet möjligtvis?
Teckna via nätet? Där det öppet 24 timmar om dygnetMja se mörkt ut, strulat till de med försäkring, hade ingen på den och kan inte få nån till den förens efter helgen då de är Pingsthelg och alla har stängt idag.
(Fixade inte innan helgen, då ja antog att man kunde fixa de då med, men glömde pingst....)
Du kan ringa ett ombud på Länsförs. Deras hemnummer står i katalogen på en helsida. Bara att ringa runt till du får svar och även om du inte vill ha LF så bör du kunna nyttja ångerrätten efter helgen
Snygg hoj Räven!!! Ska du börja importera Relentless-dricka nu?
Teckna via nätet? Där det öppet 24 timmar om dygnet
Haha, hade jag inte fyllt på med vätska hade jag säkert tuppat av och ni hade sett mig längs vägkanten istället Var ni där uppe på verandan för jag måste ha missat er!
Hahaha =)
Ja men är man 15 hojar så är det nog inte så kul om alla måste flytta på sig efter 15 minuter =) tror det är 1000 kr som gäller för lastzoon x 4 onsdagar i månaden = 4000 kr i parkeringsavgift, då ställer jag mig hellre mellan husen haha
Kan vi inte bara samlas utanför wicknertz (dansband?) i Månsarp!
Håller på och snickrar på denna:
View attachment 385695
Måste skaffa en sändare och en mottagare så är allt komplett. Hålls på som bäst och byggs på, sen måste man ju ut och testflyga samt filma lite för att få en uppfattning om hur den beter sig.
Litet klipp från en likadan quadrocopter + GoPro.
Ska bli intressant att testa. Kan även köpt till en GPS-kit för att läggga upp flygrutter för den.
Men inget ja skaffat ännu.
Redan fuller Tailgunner ? Elelr hålelr du på med och bygger en Quadrocopter ? Den som finns på bild tar ju lätt en GoPro till och med 3st om de så skulle vara.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|