Ska åka o kolla på en på på mc kompaniet i skövde imon tänkte jag, se om man kan göra en "bra" inbytesaffär
ja man är ju lite sugen på något annat än fart, vill lära mig slanga. fiskar även mkt så kan va gott o kunna ta en grusväg utan att lägga hojen i första kurvan. ska åka o kolla på en på på mc kompaniet i skövde imon tänkte jag, se om man kan göra en "bra" inbytesaffär
Hur har det gått??? Har vi en Motardkompis till nu då?
Jag var och kollade på den med men du hade redan hunnit reservera. Fin hoj!
Jag får vänta på 2014
Jag hänger gärna på någon dag jonte om du ska glida lite häromkring
Körde sandserydsbacken/vägen igår till smörvik ungefär. Helvete rolig den var på motarden Mycket roligare än r1an.
Btw sandserydsbacken är helt ny asfalterad. Sjukt fin
fan va gytt, själv körde jag ca 12 mil igår runt habo mestadels. Helvete va rolig hoj de är, mkt roligare än r6'an ska ut om en stund tänkte jag, om det inte börjar regna
Helt original med..! Kan säga att du har en hel del att hämta i vrid, effekt och ljud för billiga pengar! Ett slip-on (rekommenderar Wings) och öppet lock till luftburken samt mappning av detta skulle göra susen! Säg till om du vill ha hjälp med byte av mappning, jag har kabel och program för det. Har även ett 15 drev till övers som mer eller mindre är oanvänt, med evo2 kitet varvar hojen ut på 6an rätt lätt med originaldrevning så.
Arai Chaser V, ny favorit!
Såg en skabbig R6 med nr46 på i väring. Bjöd 10000 för skrotet, duger som stunthoj.
ja ny dämpare o mappning samt öppen burk ska jag fixa till våren. gott att du kan fixa mappningen så slipper ja åka till väring o göra det
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|