Chris: långa snabba högern du menar? Bra att veta, kör den vägen i helgen.
Tog en tur på 20-25 mil igår och ja gillar dom, kändes som en ny hoj men de var nog mer att de var nya sulor än dom som satt på tidigare, har haft Pilot Power däcken på min K2:a tidigare så har kört med de förut. Men får ta mig en längre tur för att få mer input, men so far so good.
Vad upplevde du för problem med dom, eller kanske bara var att du inte gillade dom ?
Nästa gång du ser mig och dottern åka hoj raven så får du stanna och snacka lite skit
På Lördag är det Sumojkpg meet igen. Hoppas vi blir lika många som sist
Körde Pilot power på Yamahan och tyckte de funkade riktigt bra både på landsväg och bana. Det var inte 2CT men höll förvånansvärt bra ändå. Känns som Michelin generellt greppar riktigt bra, kanske för bra ibland.
Har sportsmart på gixxern nu med 195/55 så det går ju inte att jämföra med olika hojar och annan profil, men det jag gillar med Sportsmart är känslan av kontroll i nedlägg samt att de släpp jag fått har skett ganska odramatiskt.
Nästa gång du ser mig och dottern åka hoj raven så får du stanna och snacka lite skit
Ska du ner till jkpg då goffe?
På Lördag är det Sumojkpg meet igen. Hoppas vi blir lika många som sist
Får ta och boka upp mig på Kinnekulle eller nått innan säsongen är slut för att testa dom på banan med och se hur dom känns. Var väl SMC på Kinnekulle 30-31/8... (bra present till sig själv)
du ska inte rusta upp hojen med lite mer "oupfh" till våren Jockesurf ? finns detta kitt till salu annars på SH...
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=78046
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |