Skar ut en av en tvättsvamp, tack iaf!Jag har färdig svampbit åt dig om du vill ha. Jag Åker imon kl 12 dock
skickat från Tapatalk. Ursäkta ev T9-fel
Började göra ett försök till en film.. Fan, det gör sej inte självt.
Skar ut en av en tvättsvamp, tack iaf!Jag har färdig svampbit åt dig om du vill ha. Jag Åker imon kl 12 dock
skickat från Tapatalk. Ursäkta ev T9-fel
Haha vad elaka ni är! Nä, hojen måste bli såld för det priset för att tjäna 1k.
Jag tar tillbaka mitt bud. Tittade på den igen och det är för mycket man måste göra för att få den tillräckligt snygg för att kunna åka till jobbet på den.. hehe
Vad händer i helgen då grabbarna grus? Något åkande eller grillande?![]()
Nått åkande blir de inte för min del och vädret verkar ju bli sådär i helgen, men grillen är alltid redo. Så kan ju lägga ut en förfrågan och se i Partytråden om nån vill dyka in på lite grill och bira ?! Blir Gräsänkling i en vecka i afton så..![]()
Där är bara några av alla hojar som finns
Hur långt kan en hoj ha rullat innan man bör oroa sig?
Nej är verkligen inte bara yamaha som lockar. Satan vad go den sista va du länkade
Men som ni sagt innan så har jag nu iallafall bestämt mig att de ska vara på denna sidan 2000 taletTycker cliftabiffs cbr är jävligt go också men har inte dom pengarna. Ska helst ligga mellan 30-40k
Edit: http://www.blocket.se/jonkoping/Suzuki_GSX_R_750_40523553.htm?ca=17&w=1
Den va riktigt go med och i min prisklass. Men tycker dom ser mycket större ut än typ r6?
Surt om jag köper en 600, då får ja ju inte köra upp med den. Bättre å köpa sig mätt på en gång med 1000cc?![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |