Kanske kan komma ut och plåta lite om inte annat ? Vilken tid ? Lägg upp i körningar om du inte gjort de...
Sporthoj... För oss som kör snabb motorcykel......................Inte geggmoppe![]()
Får man beklaga sig lite? Efter två veckors torrhostande började ett muskelfäste göra sig påmint och då Legolandresan närmade...
Idag nådde smärtan i muskelfästet nya höjder och börjar närma sig 'kniv mellan revbenen' vid varje hostning/nysning/snytning. Det verkar dock vara synd att klaga för då får man snart en påminnelse om att det kan vara ännu värre!
Förstår Navy Seals-mottot 'The only easy day was yesterday'...
Tre veckors försämring... när vänder det?![]()
Nu borjar dottern hosta mer och mer dessutom...
Biddarn: hoppas du köper sh, iaf till nästa år. Tror du blir vass på en sån!
Bullen: hur mkt får den kosta?
Bullen: ska du 'tvätta' hans fälgar oxå?
Bullen: behöver man verkligen strypa!? Det kommer inte bli kul att köra. Provade en GSXR600 -96, ostrypt, och det var inte spännande alls.
För dem pengarna hade jag satsat på en 600RR, -03 & frammåt. Alt en ZX6R, samma år.
Jag behöver mitt körkort i mitt jobb, men ibland är jag en outlaw och gasar upp 10an till 130 på E4an..
Hoppas han hittar ngt han blir nöjd med, men jag tycker att strypa en hoj är att ta bort körglädjen, dyrt och onödigt. Man måste ju regga den bla. Skit.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |