Jag har lånat ut mitt till Zuperbulle. När behöver du det?Någon som har regnställ liggande? Gärna som man kan dra över skinnet!
Jag har lånat ut mitt till Zuperbulle. När behöver du det?Någon som har regnställ liggande? Gärna som man kan dra över skinnet!
Tänkte ta mig till Stockholm på Fredag, är hemma på Onsdag igen. Så om det funkar hade jag älskat dig i nöd och lust samt lovar att inte köra om dig ;/
Nån mer som är sugen på en mc-jacka för 300 kr? Det är ju nästan för billigt för att låta bli. Jag skiter i att det står 75 på ryggen. Jag är ju född då så det passar nästan
http://www.louis.de/_1050a44a179205...gr=870&mottype=0&herst_bez=&typ_id=&all_img=1
Jag drar visst en XL så då kostar den 400. Erbjudandet gäller i sex dagar och bara på svartvita jackorna. Samköp? Säg till ASAP och skicka deg. Jag drar till Spanien på fredag
edit: De säljer även 500ml bromsrengöring för 2€. (biltema tar 50 kr/400 ml)
Kom förbi och hämta det här.
12/5 kommer jag (förhoppningsvis inte) behöva det.
Sådär då var hojjen servad och skinnställ, stövlar och ryggskydd inhandlat. Nu gäller det bara att boka den där jäkla SMC-kursen. Funderar på att dra till Kinnekulle den 5:e Maj, 4:e hade varit bättre men det är redan fullbokat.
Sitter och funderar på hur man ska lösa logistiken, kursen börjar ju 07:00 och det tar ju 2 timmar att åka. Så man bör ju ta sig upp dagen innan, antingen på hoj eller med hojjen på släp.
Någon som ska köra SMC-kurs och ska hänga på?
Någon som ska köra SMC-kurs och ska hänga på?
Jag ska upp på SMC Arlanda 11/5, kommer åka till Stockholm redan på Fredagen för att besöka en vän. Boka in dig där så ses vi där uppe?
Hade gärna hakat på, men hojen är inte i complete stadie så är inte säker på att allt blir klart till nästa helg. Hoppas på de, beror på hur griniga och sega Tullen är på att släppa mina kåpor (måste skicka faktura/order kopia m.m. för dom ska avgöra tull och moms).
annars blir de en senare tur på Kinnekulle eller Knutstorp. Är bra att vara uppe/nere dagen innan så blir de inte så jobbigt, utvilad inför kursdagen.
Släp är att föredra vid transport av hoj...
Har du ingen originalljuddämpare behöver du nog låna en sån. Bullerkraven har blivit allt hårdare. Får man en paragrafryttare på SBP så kommer inga slip-on igenom så vitt jag förstått dem.Ok tack ändå!! Får komma på nåt annat.. Sitter redan en insats i, men de var för högt ändå! suck..
Du får se till att fixa hojjen!
Ännu en Z-Bomb installerad idag. Gav piggare hoj enl ägaren
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka