F.d race S1000RR med gatgrejorna kvar drömmer jag om men en sån kostar ju ofta sexsiffrigt.
Närmare till hands om Gixxern blir såld ligger en Husaberg 390 enduro.
Det där R1-tjatet börjar bli gammalt Goffen
Spännande och kul med nya utmaningar!Närmare till hands om Gixxern blir såld ligger en Husaberg 390 enduro.
Närmare till hands om Gixxern blir såld ligger en Husaberg 390 enduro.
Första enduron köpte jag 1995, en KTM250EXC, så man får nog säga 'ta upp det igen'Börja köra enduro ?
Det där R1-tjatet börjar bli gammalt Goffen. Jag vet vilken av hojarna som kunde ligga bakom den andra och vilken som blev frånåkt.
så man får nog säga 'ta upp det igen'
Hanna vill springa nåt lerigt extremlopp i spåren efter GGN nästa år så då tänkte jag att jag också skulle tävla något lopp på Gotland dagen innan när man ändå är där, men att springa i lera är ju inte kul...
View attachment 394488
japp. så måste det vara! Dags att sälja alltså.Jo jag vet vilken av hojarna som orkar åka på bakhjulet och vilken som inte orkar det med... "för det har ju inte med föraren att göra.."
Fast lera på kalksten är tydligen löjligt halt så därför kör alla vanliga dödliga så sakta på filmerna/tv. Den biten lockar inte. Är Rännet verkligen så knixigt?Låter som en plan om man ändå är där... De sägs att GGN är som ett stort Cross lopp så bör inte vara så slingrigt och knixigt som Rännet eller Stångbro.
japp. så måste det vara! Dags att sälja alltså.
Och köpa en hoj med anti-wheelie
Jäkligt ont om dem bara. Folk håller hårt i sina Husor med 70'-motorn sägs det. Eller så är det fel säsong (högsäsong för enduro)
Hanna vill springa nåt lerigt extremlopp i spåren efter GGN nästa år så då tänkte jag att jag också skulle tävla något lopp på Gotland dagen innan när man ändå är där, men att springa i lera är ju inte kul...
Vad är 70' motor? Den som har en liggandes cylinder?
Ett garage med S1000RR, Husa 390, CR/CRF 500 låter fantastiskt!
GGN låter skoj! Vore riktigt kul att köra GGN och springa loppet efter.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|