Skicka hojen på posten

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Den sträckan är tråkig och lååång... :huvet Ledsen att jag inte såg din tråd förrän nu, för vi åker den sträckan titt som tätt och med plats för extra hoj. Irriterande, jag vet, jag borde inte ens ha skrivit det.

Jaja, är det någon annan som behöver hjälp så åker jag med tomt skåp Karlskrona - Malmö - Stockholm den 10 sept och ner Sthlm - Karlskrona igen den 17 sept.

Hehe...det blev som jag trodde ;) gissa vilken rumpvärk man hade efter man åkte från Irland via England bara för att man är för sentimental för att sälja sin hoj ;)
Edit piaff: quotade fel som vanligt :rolleyes:

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Jag betalade 1500:- för att få min hoj fraktad 80mil på "hoj pall." Schenker hade hand om den körningen. Gick kanon bra.

meme

Ny medlem
Gick med
20 Feb 2008
Hoj
Honda, CB750F. Suzuki SV650S, BMW F650CS
Den sträckan är tråkig och lååång... :huvet Ledsen att jag inte såg din tråd förrän nu, för vi åker den sträckan titt som tätt och med plats för extra hoj. Irriterande, jag vet, jag borde inte ens ha skrivit det.

Jaja, är det någon annan som behöver hjälp så åker jag med tomt skåp Karlskrona - Malmö - Stockholm den 10 sept och ner Sthlm - Karlskrona igen den 17 sept.

Det hade varit bra att veta innan, väldigt trevligt kolla in naturen, solen sken lite, inget regn, kallt om ballen framåt kvällen men man fick rasta ofta och "skaka" loss!

Hehe...det blev som jag trodde ;) gissa vilken rumpvärk man hade efter man åkte från Irland via England bara för att man är för sentimental för att sälja sin hoj ;)
Edit piaff: quotade fel som vanligt :rolleyes:

mmm tänkte först quota dig, men tänkte sedan att jag kanske kunde glida under radarn för att du inte skulle bli allt för kaxig :D

Men som jag säger här hemma, elskling du har rätt jag har fel, förlåt...

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Det hade varit bra att veta innan, väldigt trevligt kolla in naturen, solen sken lite, inget regn, kallt om ballen framåt kvällen men man fick rasta ofta och "skaka" loss!

mmm tänkte först quota dig, men tänkte sedan att jag kanske kunde glida under radarn för att du inte skulle bli allt för kaxig :D

Men som jag säger här hemma, elskling du har rätt jag har fel, förlåt...

Jag kaxig..aaaldrig :rolleyes:
i told you so.....;)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag