Från ett tidigare inlägg i tråden: http://techno.org/electronic-music-guide/
Finns en hel del att lyssna in sig på där, rekommenderas starkt.
Jag är värre.
Ja det var en fin jäkla hemsida faktiskt.
Från ett tidigare inlägg i tråden: http://techno.org/electronic-music-guide/
Finns en hel del att lyssna in sig på där, rekommenderas starkt.
Jag är värre.
Du är säkert motsvarigheten till de som på 90-talets första hälft tyckte att dammskydd räckte lika bra som gasmask. Och ett par vägarbetarbraller.
Nä, var dig själv istället och stirra dig inte så blind på vad polarna tycker är tuffa brallor repsktive musik. Du kommer bli mycket gladare och tryggare i dig själv då.
Kul att se en till Mondaybar-kille här!
Är gammal polare med Staffan och Jonny. Tänkte ev dra på nästa event på Munchen i november.
Har inga ravekläder dock. Men jag tycker att det är 10 ggr roligare att kolla in snubbar i såna kläder jämfört med armanirunket.
/J
Jaha där ser man...
Jag ska också dit hade jag tänkt.
Mondaybar håller riktigt bra klass på sina event. Kryssningarna är ju helt insane
Vad roligt! Jag har inte lyckats få tid till en enda kryssning trots alla år. Men jag ska. Närmsta är ju Luciakryssen om jag inte missat ngt.
Du är säkert motsvarigheten till de som på 90-talets första hälft tyckte att dammskydd räckte lika bra som gasmask. Och ett par vägarbetarbraller.
Nä, var dig själv istället och stirra dig inte så blind på vad polarna tycker är tuffa brallor repsktive musik. Du kommer bli mycket gladare och tryggare i dig själv då.
Stämmer!
Brukar försöka åka på alla kryssar jag kan, var tyvärr inte med på senaste pga att skolan kom i vägen.
Men jag tycker verkligen att du ska ta dig tid att åka med, förutom musiken så är stämningen helt underbar.
Markus, Från din gay-grejs-tråd har jag förstått att du -till skillnad från mig- har en klädsmak med stora individualistiska inslag.
Kan du inte rejva loss på nästa Mondaybar-fest med dina pippigula kapten kurbits-kallingar, babyblå piké, axelväska och loafers!?
Jag skulle jubla!
/tråkjeanskille
Jag ska kolla upp och försöka att göra mig fri. Det är ju sorgligt att jag inte lyckats ta mig med på en enda kryssning än trots att jag tom haft allt bokat åt mig. Jag har gått på Mondaybar då och då sedan de körde på gamla Downtown i början på 90-talet. Så det känns lite töntigt att ha missat det bästa. I synnerhet när Staffan visat mig filmer och bilder från kryssningar. Det reser ju folk från hela världen för att vara med på dessa båtarrangemang har jag förstått .
Det låter som att du skulle må bra av att vidga dina vyer lite. No offense där. Det finns otroligt mycket bra musik inom EDM, om man bara börjar leta.
Ja det var en fin jäkla hemsida faktiskt.
Jag har aldrig gillat sån här musik, och kommer inte heller göra det.
Men jag har alltid undrat vad det är för skillnad på de olika pipljuden och dunkadunkat, då jag har många kompisar som lyssnar på sånt. Det har aldrig varit någon som kunnat förklara riktigt för mig, och ert argumenterande i denna tråden gör mig ännu snurrigare.
Finns det ingen som lyssnar på blues längre?
Finns det ingen som lyssnar på blues längre?
Kul att se en till Mondaybar-kille här!
Är gammal polare med Staffan och Jonny. Tänkte ev dra på nästa event på Munchen i november.
Har inga ravekläder dock. Men jag tycker att det är 10 ggr roligare att kolla in snubbar i såna kläder jämfört med armanirunket.
/J
Där ser man. Då är vi flera Mondaybar är inte dumt. Har varit på ett antal Mondaybar-kryssningar som fått Östersjön att gunga. Dock så har det skurit sig lite med min balla Bomberimage att säga att jag är en en kvarleva sedan Docklands glada dagar och "still going strong".
Kanske vi ses på på Munchen. Se men inte röra
Nu måste jag höra mer om Monday Bar och deras kryssningar? Var, när, hur och var?
Det är nog den musik jag lyssnar mest på.
Jag till och med spelar Blues Mycket SRV blir det...
Min stora faiblesse på fyllan är dock att bära runt på kompisar. Det tycker jag tydligen är kul
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari