Skillnaden mellan Europa och USA

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
:D

difference.jpg

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Oj så gammal :7peta

Har man dessutom varit i t.ex. frankrike & sett vad dom äter till frukost så kan man ifrågasätta hur stor skillnaden verkligen är

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Chris Husky skrev:
Oj så gammal :7peta

Har man dessutom varit i t.ex. frankrike & sett vad dom äter till frukost så kan man ifrågasätta hur stor skillnaden verkligen är

Även jag har vart i Frankrike och där var det inte många feta ... bröd och ost och vin och lite fondue är inte så farligt...

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Jorå
gissa hur glada jänkarna hade blivit om man lagt ut den på ett amerikanskt forum gärna med EU flaggan bytt till en fransk. Om Frankrike tycker de inte.

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
Anders R skrev:
Jorå
gissa hur glada jänkarna hade blivit om man lagt ut den på ett amerikanskt forum gärna med EU flaggan bytt till en fransk. Om Frankrike tycker de inte.

Har sett den på ett amerikanskt forum. De blev inte snea utan konstaterade bara att de ville flytta till Europa.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
sharpedge skrev:
Även jag har vart i Frankrike och där var det inte många feta ... bröd och ost och vin och lite fondue är inte så farligt...

Nä det kan inte jag heller påstå. Men under min vistelse i Florida förra året blev jag förvånad över fåtalet feta människor jag faktiskt såg. Ok, dom som va feta va i många fall giganiska. Men till antalet va det inte fler än här eller i övriga delar av europa jag besökt.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Chris Husky skrev:
Nä det kan inte jag heller påstå. Men under min vistelse i Florida förra året blev jag förvånad över fåtalet feta människor jag faktiskt såg. Ok, dom som va feta va i många fall giganiska. Men till antalet va det inte fler än här eller i övriga delar av europa jag besökt.

När jag var i Californien (2001) så var det mycket större människor där, inte så mycket på beachen men i övrigt.
Sen dom som var stora var inte så lite heller som du nämde, däremot så fanns det en och annan snygging också. :)
Det var inte direkt "cykelsnutarna-klädda"

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Chris Husky skrev:
Men till antalet va det inte fler än här eller i övriga delar av europa jag besökt.
Det är tyvärr ite applicerbart på USA som nation i helhet, jag vet inte exakt men jag har läst att typ 25-30% är överviktiga vilket även mina studier visat - öst- & västkust.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...