Chris Husky skrev:Oj så gammal![]()
Har man dessutom varit i t.ex. frankrike & sett vad dom äter till frukost så kan man ifrågasätta hur stor skillnaden verkligen är
Anders R skrev:Jorå
gissa hur glada jänkarna hade blivit om man lagt ut den på ett amerikanskt forum gärna med EU flaggan bytt till en fransk. Om Frankrike tycker de inte.
sharpedge skrev:Även jag har vart i Frankrike och där var det inte många feta ... bröd och ost och vin och lite fondue är inte så farligt...
Chris Husky skrev:Nä det kan inte jag heller påstå. Men under min vistelse i Florida förra året blev jag förvånad över fåtalet feta människor jag faktiskt såg. Ok, dom som va feta va i många fall giganiska. Men till antalet va det inte fler än här eller i övriga delar av europa jag besökt.
Det är tyvärr ite applicerbart på USA som nation i helhet, jag vet inte exakt men jag har läst att typ 25-30% är överviktiga vilket även mina studier visat - öst- & västkust.Chris Husky skrev:Men till antalet va det inte fler än här eller i övriga delar av europa jag besökt.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |