The Ocho
Go Griffins!
Är det någon som har testat ett ställ från louis.de som heter Probiker Sports L. Kombi? Hur är kvaliteten, passformen?
Ola_FZR skrev:Vad kan 183 cm och 82 kg bli för storlek?
yonsson skrev:Jag har 54.
183cm 89kg
Lite tight vid maggen med ryggskydd, annars kanon
förlåt. Var lite oklar där. Mitt ställ är ett arlen nessKay skrev:-det stället i tråden?
No1 skrev:Vem som hellst borde inse att skilnaden mellan ett skinställ för 2-3000kr mot ett som kostar 7000kr och uppåt inte ligger i priset utan MESTADELS i kvaliteten/säkerheten!!!
Är som sagt på ett 15-20 tal mässor om året runt om i Europa och om ni visste hur många som köper hjälmar i från 350kr till 500kr i tron att dom skulle skydda vid en ev olycka så skulle ni gråta då det sälj 1000 tals varje stor mässa ute i Europa...
Patrik...
von reisen skrev:Känns det inte lite amatörmässigt med delade skinnställ, eller är det bara jag som är så racekåt?
Vanucci-helstället i den nya färgsättningen svart/vit är mycket snyggt!Kay skrev:ÄHHHH... Jag tror vi kom fram till i en tråd att det kvittade med hel o delat ställ då ingen som hade ramlat med delat hade erfarat sig att det öppnat sig och blivit farligt. Det hade möjligtvis öppnat sig i vissa fall, men det hade inte inneburit något speciellt i fallet.
Jag tycker det kan vara att föredra o kunna ta av sig jackan osv när man kört en sträcka.
Nu har jag helställ, och visst käns det bra när man kör, men jobbigt när man ska fika. Hur som helst blir det nog ett Vanucci-helställ för mig härnäst. Verkar klart prisvärt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|