Skinnställ krymper under vinter

HCN

gnicararysålbmaet
Gick med
15 Jun 2011
Hoj
GråMorrandeGatslampa®
Låter som ett rookie-misstag som drabbar så kallade icke-kapitalister. I sann fruntimmersanda så måste självklart skinnet avvecklas på höstkanten till förmån för ett nytt skinn på vårkanten. Skinnställ ska således omsättas och inte lagras över tid. Då slipper man problemet med skinn som krymper.

//KaliZ

I sann fruntimmersanda ackumuleras väl plagg över tid till en sådan oöverskådlig massa att de antar ett eget väsen och börjar bygga en ny egen livsform djupt där inne i gå-in-garderobens mörkaste hörn..? Dit ingen man utan dödslängtan vågar gå.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
I sann fruntimmersanda ackumuleras väl plagg över tid till en sådan oöverskådlig massa att de antar ett eget väsen och börjar bygga en ny egen livsform djupt där inne i gå-in-garderobens mörkaste hörn..? Dit ingen man utan dödslängtan vågar gå.

Hahaa...!!! Tochée!!! :)

//KaliZ

Måns Mossa

Ny medlem
Gick med
10 May 2012
Hoj
CBR 1000 RR
Fin tråd det här - manar till eftertänksamhet men vill ändå addera några av mina egna reflektioner. Köpte efter kraftig övertalning ett s.k. racingskinnställ för två år sedan. Plagget ifråga är opraktiskt och saknar alla fickor eller bekvämligheter man behöver men är utrustat med resårer på längden och tvären varför det tycks följa mina årstidsvisa problem med storleken före och efter julmaten. Vad jag gärna vill ha hjälp med en förklaring till är att det numera även tycks passa på längden trots att jag inte vuxit på sistone (50+). Tacksam för alla förklaringar .

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA