Skinnställ (Persson)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Cagiva_Mito skrev:
Och vem i helvete är Johnny Toldnes då ???? :mad:

Men vad är det för fel i huvudet på er moppefucko?? För mycket pissöl och för lite f*tta??

Vad gör det om ni inte vet vem Gustav Person eller Jonny Toldnes är? Vill ni veta kan ni väl fråga som folk?

Jonny Toldnes kör 125JR och har dessutom skrivit om det på bike.se så att flera av oss vet vem det är är inte konstigt alls. Dessutom kör han i ett SMC-backat team i år så det är ännu mer fokus på just honom i egenskap av en av seriens centralfigurer.

Något mer ni vill veta?? Frågeställningen bör vara
'Vem är Förnamn Efternamn?'

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Vastrix skrev:
Han behöver du inte skämmas för att du inte vet vem de e :D Om jag inte har helt fel så körde/kör han i JR 125 eller vad den klassen nu heter....
okaaj =) lite ironi i min fråga men jag visste faktiskt inte vem det var så.... :D

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Chrille skrev:
Men vad är det för fel i huvudet på er moppefucko?? För mycket pissöl och för lite f*tta??

Vad gör det om ni inte vet vem Gustav Person eller Jonny Toldnes är? Vill ni veta kan ni väl fråga som folk?

Jonny Toldnes kör 125JR och har dessutom skrivit om det på bike.se så att flera av oss vet vem det är är inte konstigt alls. Dessutom kör han i ett SMC-backat team i år så det är ännu mer fokus på just honom i egenskap av en av seriens centralfigurer.

Något mer ni vill veta?? Frågeställningen bör vara
'Vem är Förnamn Efternamn?'

det var sett som ett skämt emot SupraLemon serru ! sorry om du inte fattade det..... :skrämd

Gick med
15 May 2003
Hoj
Ingen
cool_adde skrev:
Vad får du betala för skiten då?? Inte för mycket bara
Jag fick köpa Johnny Toldnes gamla racing ställ från -02 för 4000:-

Helt ok enligt mig.

(Jag vet redan att bilder råkar vara lite *****)

Nice ställ :tummenupp

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Nisse Järnet skrev:
Men han ÄR ju cool!? :cool: :tummenupp :D
nej, jag tycker faktiskt inte det....liksom om man säger: Roadracing intresserar mig NOLL så är väl detta forumet inte nåt för dig/han....ok, det finns ett speciellt roadracing-forum men om man är intresserad av sporthojar så är man iaf lite intresserad av racing! har jag fel?

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
Ja du har helt fel.
jag är intresserad av sporthojjar,Men absolut inte det minsta intresserad av roadracing, har aldrig vart och kollat på det,har inte skrivit ett enda inlägg i roadracingdelen ens.
DETTA är väl ändå rätt forum för mej,annars hade jag väl hållt till vid roadracingdelen om jag vart intresserad av det.

Basse_mollberg: Är jag kaxig för att jag frågar vem Gustav Persson är?
Eller är det för att jag inte har nån hoj och ändå hänger här?

Eller är det för att du VET att jag hade kört ifrån dej om jag haft min gamla hoj kvar ;)

Gick med
15 May 2003
Hoj
Ingen
SupraLemon skrev:
Ja du har helt fel.
jag är intresserad av sporthojjar,Men absolut inte det minsta intresserad av roadracing, har aldrig vart och kollat på det,har inte skrivit ett enda inlägg i roadracingdelen ens.
DETTA är väl ändå rätt forum för mej,annars hade jag väl hållt till vid roadracingdelen om jag vart intresserad av det.

Basse_mollberg: Är jag kaxig för att jag frågar vem Gustav Persson är?
Eller är det för att jag inte har nån hoj och ändå hänger här?

Eller är det för att du VET att jag hade kört ifrån dej om jag haft min gamla hoj kvar ;)
Nee, det är därför att säger det som du just nu säger (skriver)
Du har attityd.
Ta din jävla suppra och dra till zatzy och snacka skit istället.
Ska du vara uppkäftig här så kan du dra som sagt..
Ajaa, men du.
Ha de gött va !

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Basse_mollberg skrev:
Du har attityd.
Ajaa, men du.
Ha de gött va !
Ja, för det är ju han som är uppkäftig... :freak
(btw så hänger han redan på Zatzy :p)

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
Basse_mollberg skrev:
Du har attityd.
Ajaa, men du.
Ha de gött va !

Och vem är du?
Kommer in på forumet NU och kastar ut folk som vart här flera år längre än dej :crash

jag håller redan till på zatzy, jag gillar båda forumen, jag är kaxig mot dom som är kaxiga mot mej... :hej

Sen för att det ska vara lätt för övriga på forumet ska man helst stava rätt så folk förstår vad man menar, "suppra" är det en bilmodell eller? mc kanske?

Ses kompis! :hej

Gick med
15 May 2003
Hoj
Ingen
SupraLemon skrev:
Och vem är du?
Kommer in på forumet NU och kastar ut folk som vart här flera år längre än dej :crash

jag håller redan till på zatzy, jag gillar båda forumen, jag är kaxig mot dom som är kaxiga mot mej... :hej

Sen för att det ska vara lätt för övriga på forumet ska man helst stava rätt så folk förstår vad man menar, "suppra" är det en bilmodell eller? mc kanske?

Ses kompis! :hej

När jag skriver så fort att tangentbordet glöder så kan det hända att jag kommer åt samma tangent fler gånger JA !
Men jag vet inte vad en Suppra är. Jag tror det är gammal bilmodell om jag inte minns fel. Den drar inte så myckert uppmärksamhet om man säger så. En gammal riskokare..
phuu. Skaffa MC. :D :tummenupp

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
SupraLemon skrev:
Ja du har helt fel.

okaj....om du tycker så.......men tagga ner ett hekto eller två va!

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...