skinnställ, spyke 4 race bra/anus?

dainesebiker

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Yamaha XT660X -11
Nej ser inte alls litet ut.
Sitter bra på er båda måste jag säga. Kul att veta vad det är för storlek och hur långa ni är om man köper själv. :)

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
fogerty skrev:
52 här me, 188cm nåt sånt, det är i minsta laget, hoppas det töjer sig en hel del.

Oh shit pomfritt, jag tycker mitt ställ sitter tight som f*n, klämmer runt hela "paketet" ha ha, skulle jag kanske haft storlek 50 t o m?!?
Som det är nu får jag ta till hjälp för att komma i det, vågar inte tänka på hur det skulle vara med stlk 50, det måste smita åt bra över axlarna på dej lr??

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
red_ninja skrev:
Oh shit pomfritt, jag tycker mitt ställ sitter tight som f*n, klämmer runt hela "paketet" ha ha, skulle jag kanske haft storlek 50 t o m?!?
Som det är nu får jag ta till hjälp för att komma i det, vågar inte tänka på hur det skulle vara med stlk 50, det måste smita åt bra över axlarna på dej lr??

Inte så jäkla farligt, jag har långa ben, inte så lång överkropp. Jag har dock svårt att få på stället med ryggskyddet i men det lär ju töja sig en del. Jag är ju inte så bred av mig :)

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
Sitter fint på dig.Då är vi två som lär kränga som vilda apor då med armarna när det skall av.Du har ju sett hur jag beter mig när det skall krängas av överdelen men vad ska du med ett ställ till om det sitter löst och du kanske krachar..vart sitter skydden då?!?!??!?

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Nybörjare skrev:
Sitter fint på dig.Då är vi två som lär kränga som vilda apor då med armarna när det skall av.Du har ju sett hur jag beter mig när det skall krängas av överdelen men vad ska du med ett ställ till om det sitter löst och du kanske krachar..vart sitter skydden då?!?!??!?

Jag och ItePiru har ju också tajta race-ställ nu (av annat fabrikat iofs) så vi kommer också att hoppa omkring som apor vid fikastoppen....

Ett tips är att kolla Mel Gibson i Dödligt vapen 2, bara att knäcka axeln ur led, lätt som en plätt :tummenupp

//Linus

gixxermixxer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nybörjare skrev:

hehe, ja det kommer att bli en syn för gudarna *s* jag kommer ju att få ett frispel när inte stället glider av lika fint som det gamla..

chili skrev:
Jag och ItePiru har ju också tajta race-ställ nu (av annat fabrikat iofs) så vi kommer också att hoppa omkring som apor vid fikastoppen....

Ett tips är att kolla Mel Gibson i Dödligt vapen 2, bara att knäcka axeln ur led, lätt som en plätt :tummenupp

//Linus

vicken jävla cirkus det kommer o bli: ): ): ):)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
dainesebiker skrev:
Nej ser inte alls litet ut.
Sitter bra på er båda måste jag säga. Kul att veta vad det är för storlek och hur långa ni är om man köper själv. :)

Köpte 2 nya 4race för 8 härrom dagen. Röda.

Jag är 175 / 70 och har strl 48. Större ska jag absolut inte ha. Är inne på mitt andra 4race nu och kan bara säga att skönare finnes icke! Har även krashat i det med resultat hål i axeln men allt annat finfint!

//jaG

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
red_ninja skrev:

Jag har ju ett soykeställ storlek 50 och jag är 183 lång, väger ca 75. Det sitter som smetat, men har töjt sig lite granna mot hur det var när jag införskaffade det, då fick jag inte in plånboken i innerfickan :D .

dainesebiker

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Yamaha XT660X -11
Spyke

Dax att väcka liv i denna tråden igen.
Nu står jag i valet och kvalet att äntligen köpa mig ett nytt ställ eller bättre beg.
Vad ligger 4race i pris?? Eller dom kanske inte säljs längre??

gixxermixxer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
hahaha, snacka om trådlyft... jag vet inte vad dom kostar nu för tiden men jag köpte mitt på superbike i Göteborg för 6000K i julas, kan tillägga att det sitter så jävla skönt, blir ett nytt likadant om detta är med om en rejäl vurpa,
kan bara rekommendera att köpa, Italienarna kan det här med skinnställ!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping