Skinnställ till liten tjej- omöjligt

Neio

Waka Waka
Gick med
2 Feb 2008
Hoj
Stunt
Så extrem e du ju inte:va
Måste ju finnas nått som sitter bra.
Passion ställen e ju skit snygga å Slimmade :tummenupp

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Så extrem e du ju inte:va
Måste ju finnas nått som sitter bra.
Passion ställen e ju skit snygga å Slimmade :tummenupp

Alla ställ jag har provat hittills har varit för stora och då är det affärernas minsta ställ.
Men idag ska jag ut på jakt igen så får se om jag har större tur den här gången.

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Jag väger 47 kg och är 163 lång. Mitt ställ är lite lite förstort, men storlek 42 Dainese funkar bra. Men jag prövade Alpinestar Stella strl. 34, det satt slimmat. Så de borde det ju göra på dig oxå.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
167 cm, 52kg, bikerbrud, och snubben i butiken snackar med KILLEN? Han lär ju vara bög alternativt förståndshandikappad :confused:

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
167 cm, 52kg, bikerbrud, och snubben i butiken snackar med KILLEN? Han lär ju vara bög alternativt förståndshandikappad :confused:

Haha them gays are everywhere :)

Nämen säljaren tar väl för givet att det är killen som kör hoj och tjejen "bara ska ha nåt o ha på sig" när hon åker med.

Eller så smörar han för mannen eftersom det är han som på ett eller annat sätt kommer pröjsa för stället :)

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
Berik helställ är ganska små, testat dem? (Reklam: Rea på Honda MC Center i Göteborg 6000:- ord. 11000:- Finns stl. 38, 42, 44)
Held eller Berik med lös jacka och byxa, det gör ju att du kan ta olika storlekar uppe och nere..

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Ring och prata med Lindstrands och Jofama, de kan sy om sina ställ så att det passar dig bara man pratar med dem.
Vet inte om du behöver åka upp till dem men isåfall blir det ju lite mini-touring. :)

http://www.jofama.se/motorcycle_wear/

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Haha them gays are everywhere :)

Nämen säljaren tar väl för givet att det är killen som kör hoj och tjejen "bara ska ha nåt o ha på sig" när hon åker med.

Eller så smörar han för mannen eftersom det är han som på ett eller annat sätt kommer pröjsa för stället :)

Vi tjejer kan faktiskt betala våra egna grejer.
Och det var precis på det viset, att jag bara skulle ha nått att ha på mig. En kommentar var ju "du ska inte ha jeansen under när du sätter på dig skinnstället".

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Hej!

Min kompis köpte här : http://www.psiscandinavia.com/show/

Hon är typ 175 cm och väger inte så mycket, så det var inte helt uppenbart för henne att hitta ställ heller.

Det är iallafall ett grymt bra ställ, välskräddat och det är ju måttbeställt så det sitter som en smäck! :tummenupp

Själv kör jag med Arlen Ness, de är pyttesmå i storlekarna. Jag som är 164 cm och normalt stl 38 har XL i skinnstället, det är man ju inte direkt van vid... Det har iofs några år på nacken, men Arlen Ness eller om det nu var Berik har ett som är tok-rosa vet jag. :gnissla

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept