Skinnställ

pulkaskurk

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Hoj
wr450 blivande 450GP leksak :)
Squeeek!
Fick ett mail från gimoto.com som sa att skinnstället kommer landa på 8000 svenska, med frakt inkluderat! Visst, det är pengar, men det är ju billigare än i butik! :rofl I can see the light!! :hoppa

Härligt!

Glöm inte att kolla upp hus pass tjockt lädret är bara, eftersom det är billigt så finns det stor risk att lädret är väldigt tunt= går lätt hål i om du glider på asfalten.

Säger inte att det är dåligt, men det finns risk att det kan bli ett engångställ vid eventuell vurpa.
Ett med tjockt läder syns det knappt en skråma på många ggr.
Och brukar tåla att smaka asfalt flera ggr.

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Kom på att jag inte sa ngt om priser..
När jag pratat litet med Adam som har HaloLeathers(länk i förra posten), så blev resultatet iaf £1030 GBP med frakten, detta då för ett måttsytt ställ, med ett par hyggliga handskar till.
Tror det blev knappt 11000 i mussepiggvaluta(SEK).
Sen har jag efter det lagt på lite specialgrejer, så det blev lite till, men det är ett shysst grundpris iaf.
Men som ngn sa här..priset/år blir inte särskilt högt. För övrigt, så kan inte säkerhet mätas i pengar..(Posörfaktorn är inte helt fel heller:gnissla)

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Saker är bara dyra om de inte är värda pengarna.

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Squeeek!
Fick ett mail från gimoto.com som sa att skinnstället kommer landa på 8000 svenska, med frakt inkluderat! Visst, det är pengar, men det är ju billigare än i butik! :rofl I can see the light!! :hoppa

Skriv gärna hur stället va om du köper detta, lägre än 8000 tror jag du ha svårt att komma under om du vill ha en kvalitetsställ, är det dessutom anpassat för just din kropp så låter det ju ultimat!

Har nu ett Dainese Yu raceställ som sitter ok, men har också varit på lelles (fick dock bra hjälp från en av killarna, en annan tjej va skit otrevlig), problemet hos mig var att om det satt bra nertill så va det för litet över bysten och tvärtom. Blev som sagt tillslut ett yu ställ (dock inte från lelles) som stänger in mina tjejer till en planka =( :tuttar

Inte lätt att vara tjej alla gånger :brinnerup

Lavendel

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
hojlös
Nu har vi skickat in första betalningen för stället till gimoto! 880 landade det hela på och sex veckor skulle det ta till leverans. Jag är förberedd på förseningar, som företaget verkar ha lite anlag för... Men shiat, snart får jag ett skinnställ som inte är ett tält! :D
I am psyched! :D

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Ja det är jobbigt med mått. Själv har man så jävla stort bagage i brallan så dainese fick i uppgift att sy upp ett extraben åt mig. Det ser hemskt ut, men det funkar! :hihi

lojsan

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2011
Hoj
Honda hornet 600 -01
Är PSI billigt? Räknade ut att skinnet, axel- och armågsskydd, knäpuckar och knäskydd i kolfiber (finns det bara kolfiber? :3freak) skulle landa på 11000. Är det normala priser vad det gäller måttsytt? Måste man ha något mer än det jag räknat upp? :)

Jag tror att du missuppfattat PSi sidan.
Alla deras ställ ingår det du har räknat upp.
Om du kollat under tillval så är det sådant som du kan välja till som en extra ficka tex
Deras priser igår måttsyning och deras ställ är väldigt bra kvalite
Så alltså kolla på ett ställ som du är intresserad av och kontakta dem för det vinner du på kan jag lova dig, de är väldigt trevliga att prata med.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024