2Wheeldrive
Nu kör vi!
Ni andra som måste gripa efter personangrepp verkar dock ha svårigheter med att sova om nätterna
Personangrepp hör absolut inte hemma på ett forum!
Gör som Taylor Swift! Shake it of
Ni andra som måste gripa efter personangrepp verkar dock ha svårigheter med att sova om nätterna
Det må hända att det heter vaneprydande ärr. Sist jag pratade med en handläggare på just Folksam så sa hon just ordet vanebildande. Vanebildande tolkar jag det som att man lägger till en ny (o)vana på grund av ärret. Att man får så ont i röven av ett ord som inte verkar vara helt korrekt, men som ändå används av exempelvis Folksam själva, säger mer om er än någon annan. Vidare så har jag inte skapat speciellt många trådar alls FSN, så att sätta ihop den här tråden med andra trådar är bara dumt. Jag har heller inte försvarat det här i absurdum, utan endast svarat på inlägg. Ett par personer i den här tråden har dock utan problem insett syftet med den här tråden. Ni andra som måste gripa efter personangrepp verkar dock ha svårigheter med att sova om nätterna
Folksams handlägare sa... Eller hur luktar efterkonstruktion. Du har generellt i dina trådar relativt nära till en ganska trist och gnällig attityd när det inte tar den riktning du tänkt dig så snälla, bespara mig... Stör mig, nej. Kul att käfta lite, ja. Vinter, ja. Svårt att sova om nätterna, ja faktiskt.
Jag tar inte åt mig av såna kommentarer som ni skriver, men det betyder inte att jag kommer acceptera dem. Vi är på ett forum som vi alla uppskattar och jag ser ingen poäng alls att gå ner till en sådan låg nivå.Startar man en sådan tråd så får man nog vara beredd på det mesta! utan att sura ihop
Näe, folk köper verkligen inte märkesskinnställ för 15 lök för att vara cooola?
Här ser man tydligt Fordons höga säkerhetstänk.
Men ve och fasa, har han en kamera monterad på hjälmen. Det är väl i alla fall olagligt.
https://www.youtube.com/watch?v=9KznHwrlvuk
Vem skulle bli förvånad om de införde tvång för skinnställ? Det är tvång för cykelhjälm, man måste gå en kurs för att sköta en bakgavellyft (3 knappar förhelvete) man får bara köpa sprit på vissa platser. Det finns ju knappt några saker kvar att göra förutom att andas som inte är förbjudet - kommunismen dog i östeuropa men återuppstod i Sverige känns det ibland som
Det finns en annan film där han wheelar på motorvägen och lägger hojen i ~140.
Men att berätta för andra hur de ska leva sina liv, det går bra. Han borde bli journalist på Aftonbladet.
okey, först så e han värsta säkerhets paragrafryttaren å sen får man se klipp där han "riskerar" sitt å andras liv genom att leka på allmänväg å inte nog med det. Ingen spegel på en ny hoj, ska ju va minst 2 på en ny hoj jue... sååååå olagligt... Hoppas hans försäkringsbolag ser detta, Busted
å han skrev att han inte va hycklare
men men, alla kan ju omvändas å det e la vad so har hänt nu... Helig som ett helgon nu antar jag
nä, men sköt om dig Fordon så du inte ett till x i olycksstatistiken.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|