Jag kör i båda. För närvarande för att köra in mitt raceställ. Kommer knappast använda mitt helställ till gatkörning, finns ingen som helst anledning, det är bara obekvämt. Det delade stället är bekvämt och jag kan skriva under på att Arlen Ness dragkedjor - som är kända för att vara dåliga - håller för att glida på i ca 130 km/h och kraschar jag i högre hastigheter än så så tror jag att skinnställets mittdragkedja är mitt minsta bekymmer.
För gatkörning - delat, vilken dag som helst.
Har ett av varje. Jag tycker ryggskyddet sitter mycket bättre under helstället, det fastnar liksom i skarven i det delade stället och vill åka upp lite för högt.
Nya ställ under 3000:- http://www.x3mseller.com/index.php?DepartmentID=24
Har ett av varje. Jag tycker ryggskyddet sitter mycket bättre under helstället, det fastnar liksom i skarven i det delade stället och vill åka upp lite för högt.
Håller med.
Ett helställ är dessutom bra att riva omkull utemöbler av plast med när man ska sätta sig,med en kopp kaffe i handen
Stoppa ner det långt i byxorna och knäpp dem först, annars är du för smal för ditt delade ställ...
Fast jag håller med, det sitter kvar bättre under helstället.
Håller med.
Ett helställ är dessutom bra att riva omkull utemöbler av plast med när man ska sätta sig,med en kopp kaffe i handen
finns det någon här på sporthoj som har klotat och ångrar sitt köp av MC utrustning, skulle va intressant att få veta.
typ: fan för den där "J&#¤"la" Lidl hjälmen eller något liknande.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|