Skinställsfråga

Algot

Ny medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
En såndär orange supermotard. En gammal blå japansk stinkande 125:a som de körs cross på ibland. Och en gammal DR650 som oftast står isärskruvad p.g.a nån ombyggnad som aldrig blir färdigt.
Är de nån som vet om nåt skinnställ brukar va lite längre å smalare än andra, precis som alla kläder borde de variera lite mellan olika tillverkare. Alltså finns de nåt som passar idealkroppen på 190cm å 85kg :rolleyes: Jag brukar behöva 56 eller 58 på längden men de blir inte riktigt rättvist runt magen eller hur man nu ska förklara. Kan visserligen måttbeställa ett nytt men tänkte jag skulle ha lite tur å hitta nåt begagnat.

mysk

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
xxx
Det enda jag kan säga är att hel-ställ brukar vara kortare än två-delade. Även om man sätter ihop dom delbara.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Jag är 187 och väger 75, 52 eller 54 ställ brukar räcka på längden. 54 kan ofta vara lite för vida för mig..

Algot

Ny medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
En såndär orange supermotard. En gammal blå japansk stinkande 125:a som de körs cross på ibland. Och en gammal DR650 som oftast står isärskruvad p.g.a nån ombyggnad som aldrig blir färdigt.
mysk skrev:
Det enda jag kan säga är att hel-ställ brukar vara kortare än två-delade. Även om man sätter ihop dom delbara.

Har oxå hört att helställ brukar va en aning kortare, tyvärr är de ju kanske inte delat ställ man vill ha.

Nyheter
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...