Skitbra sajt.....

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Får hålla med. Bra jobbat Swedie med andra.
Har fått mkt hjälp och tips genom sh.com som har underlättat allt vad som har med mc att göra.
Plus att man har träffat mycket nya och likasinnade personer som blivit vänner.
Bra jobbat!

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
jag kan ju inte annat än o hålla med de övriga , men stundtals saknar jag det gamla gardet
markus ,dr bike (rip ) mm , men forumet är ju till för alla , o nya generationer kommer till
men det känns som att loket tuffar mot biltema , så 2012 vänder vi blad o blickar framåt
mer av mc-intressanta trådar o definitivt mindre skittrådar
gott nytt år önskas av mugge

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
Instämmer helhjärtat. Här får man hjälp med alla möjliga frågor inom några minuter. Kul också med alla vettiga (och ovettiga) diskussioner, men dom får man bara sålla lite i. :tummenupp

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ja, vad vore livet utan ett forum (eller fler), där vi med full iver kan fråga om det mesta, och ibland få rätt svar ; där vi debatterar och kanske ser till att nån får en släng av humor eller ilska och irritation. Somliga älskar att fylla tillvaron med ett halvnyttigt spammande eller rent av bli bannade.
Somliga av oss blir aldrig heeelt hundra på ifall Biltemas oljor och bromsbelägg är något att ha. En mindre skara håller oss uppdaterade med sina fantastiska byggtrådar. Några roar sig med att sär skriva, till som ligas för tret. Jag för min del har anammat en lite lägre profil, lägger tid på annat än sitta framför datorn. Under åksäsong är det ett bra sätt att få ihop en gruppkörning/fikarepa.
Uppdateringen av forumet känns helt ok, lite luftigare i mitt tycke. Men tyvärr försvann räknaren som talar om hur många som varit inne och besökt din gäststuga/profil.

Snart kommer det med all säkerhet dyka upp frågor om, hur eller när man ska provstarta hojen under vintervilan. Sen kommer det ofelbart frågor kring: Varför startar inte hojen? Och : Startmoton drar runt men motorn är helt död..vad ska jag göra? Bör man byta till vårluft i däcken?

Jaha, det här var ett inlägg som ingen kommer minnas, bland flera andra.

Får passa på att önska de som känner sig träffade - Ett bra år 2012!!

PS. Ska man ha lite K-sprit i tanken under vinterförvaringen? DS

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Sådär mycket text i ett och samma inlägg från dej Nilax, var det ett nyårslöfte att få in 250 ord i en och samma post ;-) Gott nytt alla spammare på SH! Ses i ett dike nästa år!

maveric

hojfreak
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
suzuki gsx 1400 (1550)k7, Apollo z11 -56. FD hojar GSX 1400 K5, honda xl500r, Monark monarped -56 Suzuki XN85 Turbo -83 Honda CB400n -83 Suxuki GT125 -74
Ville väl oxå stämma in i välsången här.
Iofs. har jag "bara" varit med här sen 2007 men ångrar inte en sekund att jag joinade.
Ett kanon info. forum o till råga på allt ;) så träffade man en hel del vänner varav några som man även blivit kompis med irl :) .
Så ha ett gott nytt år hoppas det blir lika kul som detta år har varit :) .

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ja det var en rejäl tömning! Kommande inlägg kommer hållas i en mycket snävare ton, på gränsen till bitter och sarkastisk...men det är ju sån jag är.

Nu ska jag gå ut och handla lite K-sprit.

sirdius

Pain is temporary, honor is forever.
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
Gsxr1100-86
I princip den enda sidan jag är på förutom blocket.....kanon sida! Bra jobbat!

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Bra skit det där sporthoj.com, tack Swedie.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ja det var en rejäl tömning! Kommande inlägg kommer hållas i en mycket snävare ton, på gränsen till bitter och sarkastisk...men det är ju sån jag är.

Nu ska jag gå ut och handla lite K-sprit.

Glöm inte kolsyran, så du får ett Bubblande gott nytt år!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln