Ja, vad vore livet utan ett forum (eller fler), där vi med full iver kan fråga om det mesta, och ibland få rätt svar ; där vi debatterar och kanske ser till att nån får en släng av humor eller ilska och irritation. Somliga älskar att fylla tillvaron med ett halvnyttigt spammande eller rent av bli bannade.
Somliga av oss blir aldrig heeelt hundra på ifall Biltemas oljor och bromsbelägg är något att ha. En mindre skara håller oss uppdaterade med sina fantastiska byggtrådar. Några roar sig med att sär skriva, till som ligas för tret. Jag för min del har anammat en lite lägre profil, lägger tid på annat än sitta framför datorn. Under åksäsong är det ett bra sätt att få ihop en gruppkörning/fikarepa.
Uppdateringen av forumet känns helt ok, lite luftigare i mitt tycke. Men tyvärr försvann räknaren som talar om hur många som varit inne och besökt din gäststuga/profil.
Snart kommer det med all säkerhet dyka upp frågor om, hur eller när man ska provstarta hojen under vintervilan. Sen kommer det ofelbart frågor kring: Varför startar inte hojen? Och : Startmoton drar runt men motorn är helt död..vad ska jag göra? Bör man byta till vårluft i däcken?
Jaha, det här var ett inlägg som ingen kommer minnas, bland flera andra.
Får passa på att önska de som känner sig träffade - Ett bra år 2012!!
PS. Ska man ha lite K-sprit i tanken under vinterförvaringen? DS