Kongo skrev:*Mummel* Får ju inte köra på bana ju!!!
Du kan köra i licensgruppen har Penguin snällt berättat för mig som är i samma sits som NI..
Kongo skrev:*Mummel* Får ju inte köra på bana ju!!!
Per På Lelles som bokat åt mig, tror bara att han bokade av den...Kreuger skrev:nå?
säljer du biljetten?
Jag har inte fått något PM än. Glömde du eller?Anneli skrev:Du har PM
Satan va tråkigt att höra! Jaha, o hur fan ska vi lyckas hålla ställningarna utan Kongo...?Kongo skrev:Pg.a "Omstrukturering" i mitt arbete får jag inte ledigt under Lelleträffen!!!! Detta är för mig en personlig katastrof!!! Vi ska ha Koncernmöten med obligatorisk närvaro 15-16/6... För att sedan sammanfattas i egna gruppen 18/6!!!
VD:n Ringde mig personligen och sa att han visste att jag fått ledigt, men nu så har ledningen bestämt detta...
Hade fått ledigt, fixat biljett, och nu kommer jag inte ens ner!
jag ÄR ju Lelleträffen! Kung i baren och våran kära bastu( kung där är är iof M:et... )
Inte får jag köra på Rörken och inte åka på Lelleträffen... Ser ut och bli en kul hojsäsong!!
fansjävlaskitfittfisandesittkissarjävel!!!!!
Edit:Fördjupning
JoS skrev:Jag har inte fått något PM än. Glömde du eller?
Raj-Raj och du kan nog köra så det ryker!!!KTM DAVVE skrev:Satan va tråkigt att höra! Jaha, o hur fan ska vi lyckas hålla ställningarna utan Kongo...?
Aja, då får vi se till att ta en fest i Uppsala nåt tag!
Kör som fan! ((Davve
En flugskit som sitter på en kameralins blir ju porträtterad på väldigt nära håll= rätt storLotta skrev:Ok!
psst var flugskiten liten eller stor då?
TinaTjejen skrev:= rätt stor
de där vet jag ingenting om. Det man inte vet har man ingen aning omM:et skrev:Om du säger det så....
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |