"Skitsnack & Fiskarhistorier"

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Imorgon ställer jag på hojen. Så om det blir fint väder i helgen så blir det hojåka!
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Firefly skrev:
2062856 Imorgon ställer jag på hojen. Så om det blir fint väder i helgen så blir det hojåka!

Själv har jag kört i tre dar nu. (Rostlagat bilen) Minusgraderna igår morse, DOM bet i kinder och knän...
 

IxIL

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Innova 125 -05 Såld, Crf 450 -02 Såld, Vtr 1000f -99 Såld ,Gsxr 1000 K6 - Såld, KTM 950 Supermoto 2006 - Såld! Superduke 2007 - Såld! Hojlös..
Fan va du e morgonpigg då.... :trött :ätapiller :galen
 
Last edited:

femvic

FEMVIC
Gick med
7 Apr 2006
Ort
uddevalla
Hoj
r1 -04
hemsida

tjena är ny här undrar om ni har någon hemsida

är även intresserad om och när ni skall ut och åka
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
DU e på hemsidan!!
Men dom har en baksida..

Vet jag... :tummenupp
 
Last edited:

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
femvic skrev:
2067509 tjena är ny här undrar om ni har någon hemsida

är även intresserad om och när ni skall ut och åka

Ja vi har en tillfällig hemsida;
Road Rage MC

Bara att gå in å kika. PM:a mig om du har några frågor.

Mvh. Daniel

sanntur skrev:
2069008 DU e på hem sidan!!
Men dom har en baksida.. www.loonycrew.tk

tror jag... :tummenupp

Du tror fel. Det är inte våran hemsida. Det var ett projektnamn, som bekant blev ändrat.
:tummenupp
 

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER6n -06
Firefly skrev:
2062856 Imorgon ställer jag på hojen. Så om det blir fint väder i helgen så blir det hojåka!

Kan inte påstå att det blev nåt fint väder i helgen, men jag har kört hela helgen ändå.. bra att testa så kläderna klarar fukt har jag hört...hahaha
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
RwE skrev:
2070996 Kan inte påstå att det blev nåt fint väder i helgen, men jag har kört hela helgen ändå.. bra att testa så kläderna klarar fukt har jag hört...hahaha
Se där ja. Nej, själv har det inte blivit något köra i helgen. Jag är inte så körkåt så att jag ger mig ut i sånthär väder. Jag är solskensförare, det sticker jag inte under stolen med. :hihi
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Jag har varit i lidköping idag och kört H-D,BUELL och huisång(??) FAAN va långt man kan spinna med H-D vrid.. och va LÄSKIGT det va att åka bakhjul med buell, när varven tar slut och man lägger i nästa vxl så känns det som att man ska slå runt, det ska inte va glidar motor i paris-dakar chassi.. Men huisången(??) överraskade, 59900:- och kändes "nästan" lika pigg som V-rodden..
INGA köer, inget "tjöt" om skyddskläder, frågade inte ens efter KK, "vi litar på våra kunder" sa han, man kände sig VÄLDIGT välkommen. Inte som på bike, där känner man sig kriminell bara för att man vill provköra. :tummenupp
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
sanntur skrev:
2072328 Jag har varit i lidköping idag och kört H-D,BUELL och huisång(??) FAAN va långt man kan spinna med H-D vrid.. och va LÄSKIGT det va att åka bakhjul med buell, när varven tar slut och man lägger i nästa vxl så känns det som att man ska slå runt, det ska inte va glidar motor i paris-dakar chassi.. Men huisången(??) överraskade, 59900:- och kändes "nästan" lika pigg som V-rodden..
INGA köer, inget "tjöt" om skyddskläder, frågade inte ens efter KK, "vi litar på våra kunder" sa han, man kände sig VÄLDIGT välkommen. Inte som på bike, där känner man sig kriminell bara för att man vill provköra. :tummenupp
Låter kanonkul. Ja, det får snart bli lite köra av. Massa lokala "sport-bikers" på Harrys igår.
 

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER6n -06
Firefly skrev:
2071173 Se där ja. Nej, själv har det inte blivit något köra i helgen. Jag är inte så körkåt så att jag ger mig ut i sånthär väder. Jag är solskensförare, det sticker jag inte under stolen med. :hihi

Det föll sig så att jag skulle köra hem SV:n och då ställde jag på den på fredagen och eftersom man inte får ställa av förrän lördag så passade jag på att köra... MEN..det var en aning kallt...
Men igår eftermiddag så var det riktigt gott att köra.. jag såg en del cyklar som rullade runt i stan, men även en Gul Posör på torget.... :hihi
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
RwE skrev:
2075820 Det föll sig så att jag skulle köra hem SV:n och då ställde jag på den på fredagen och eftersom man inte får ställa av förrän lördag så passade jag på att köra... MEN..det var en aning kallt...
Men igår eftermiddag så var det riktigt gott att köra.. jag såg en del cyklar som rullade runt i stan, men även en Gul Posör på torget.... :hihi
Jasså, du lyckades se mig. Då var jag ändå bara där en gång. Ja, posörtakterna går aldrig ur en helt. :hihi
 

tyson

byter hoj oftare än kalsonger
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Kungshamn
Hoj
ZX10R -04 med skrubbsår
jahaopp, då var husan utbytt mot en R1, så då e man tillbaks på ruta 1, bara å börja lära sig köra på nytt...
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
tyson skrev:
2082015 jahaopp, då var husan utbytt mot en R1, så då e man tillbaks på ruta 1, bara å börja lära sig köra på nytt...
What???!!!! Bara sådär? Utan förvarning?!

Ballt!
:tummenupp
 

tyson

byter hoj oftare än kalsonger
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Kungshamn
Hoj
ZX10R -04 med skrubbsår
Firefly skrev:
2082068 What???!!!! Bara sådär? Utan förvarning?!

Ballt!
:tummenupp


jovars, tillfällig sinnesförvirring, nu återstår det bara att se om ja lyckas lära mig att köra den åxå :)
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
PINSAMT! Igår körde jag upp brevid firefly och tyson och vinkade.. MEN,
Det va en gul GSX-R och en R6:a..

Dom såg hur förvånade ut som helst, och jag får nog gå och kolla synen :rodnar
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
sanntur skrev:
2090553 PINSAMT! Igår körde jag upp brevid firefly och tyson och vinkade.. MEN,
Det va en gul GSX-R och en R6:a..

Dom såg hur förvånade ut som helst, och jag får nog gå och kolla synen :rodnar
HA HA :D

Ja, du brukar ju inte vara direkt diskret när du ska hälsa eller få uppmärksamhet. Så jag förstår om dom blev chockade... Ha ha...
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
I helgen blir det nog sista åkturen med SV´n :(
Sen gäller det att leta hoj fort!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top