Firefly
Sporthojsnörd
Har du den snyggast bilden i hög upplösning när det är dags så sitter du där som en smäck...Lucifer skrev:I år ska jag va med på framsidan!!
Har du den snyggast bilden i hög upplösning när det är dags så sitter du där som en smäck...Lucifer skrev:I år ska jag va med på framsidan!!
Ja, vi får se... Men det kan ju inte vara bild på någon som sitter på en stillastående hoj. Det får ju vara lite action på framsidan...Wolfskin skrev:Man kan ta å göra ett kolage där alla e me på framsidan...
Lucifer skrev:Kan vi inte ta ett kort på när "ni" fikar på framsidan?
Räknas en hamburgare och därefter en pommes (i Lysekil) så e jag en fikakille åxå!Firefly skrev:Den enda på detta forumet som fikar är Keith...
I övrigt tror jag du fikar lika lite som Andreas, Rikard, Tomas och jag.
Den enda som är riktigt anti-fika är nog Sanntur...
Och då blir det ju Keith som får framsidan och inte du...
Precis, så mycket fikar ungefär jag med...Lucifer skrev:Räknas en hamburgare och därefter en pommes (i Lysekil) så e jag en fikakille åxå!
Tompalino skrev:Eeek!
*Springer raskt o gömmer sig*
Mmmm... Jättekul....Andrej_24 skrev:lite colt ha ha
STATUS!Andrej_24 skrev:lite colt ha ha
Firefly skrev:Mmmm... Jättekul....
Han tyckte inte det var så kul direkt. Lite jobbigt med rättegång och sånt...
Tompalino skrev:Vad då för något? Vad kom det där citatet ifrån?
Syftar du på han som lånade min hoj å körde en sväng på en åker för att sen dundra in i brandstationen?sanntur skrev:På tal om jordnötter, hur gick det för han som låna ut hojen, är det klart och dom fastställd??
Vem pratar du om? Syftar du på frånkörningen av polisen så var hojen ägd av Bike i trollhättan... Och killen friad om jag inte minns fel...sanntur skrev:På tal om jordnötter, hur gick det för han som låna ut hojen, är det klart och dom fastställd??
Lucifer skrev:Syftar du på han som lånade min hoj å körde en sväng på en åker för att sen dundra in i brandstationen?
Nej... han e fortfarande på fri fossing.....
Firefly skrev:Vem pratar du om? Syftar du på frånkörningen av polisen så var hojen ägd av Bike i trollhättan... Och killen friad om jag inte minns fel...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|