Turbolasse
Ny medlem
Japp, med hoj.. Gött att slippa kön dit. Förbannat jobbigt att krypköra hem, det vart som.. som en hagelsvärm i foten.
Jodu, förstår det. Jobbar där ute så hade allt koll på köerna. Men körde du inte småvägarna hem?
Japp, med hoj.. Gött att slippa kön dit. Förbannat jobbigt att krypköra hem, det vart som.. som en hagelsvärm i foten.
Jodu, förstår det. Jobbar där ute så hade allt koll på köerna. Men körde du inte småvägarna hem?
Småvägar? Fick ju köra 10mil grusväg innan vi kom ut på asfalten Jag fattar inte hur det kan gå så långsamt.. Sen gick det väldigt fort, ja va arg, svettig och trött på eländet
Jahaja, nu ska man börja plugga till hösten. Säsongen kortades ner drastiskt..
Äh! Till vadå?? Varför skulle du inge kunna ha hoj och plugga? Avställningsbar försäkring Kanske funkar ett tag, sen tycker brudarna att de är coolt me hoj
Problemet är förvaringen, bo i en etta i Linköping på andra våningen utan garage rimmar inte riktigt Men jag kommer att behålla den iaf till nästa säsong.
Det blir civilingenjör i industriell ekonomi, så jag vet iaf vad jag ska göra i några år framåt..
Tjejen kom in i Skinnstället igen
Som är in storlek XS
Helt plötsligt vill hon åka massa hoj igen så jag kanske får leta reda på Sadeln (Förarsadeln) till Kwakasakin och besiktiga den.
Rudskogen på fredag med Mattias/Racedays.
Får se hur det är att köra Kawagusta på bana igen.
Spännande!! Jag körde Linus Tuono, blev spännande.. Sen skulle ja köra gixxer efter en mil, spännande..
De va fan längesedan man såg kawan, har sett den engång för kanske 5-6 år sedan
Tänkte lösa ett lite snabbt och smidigt olje-/filterbyte idag då den har börjat läcka. "Fuck you" sa kötten och vips så var banjobulten av.. Bike skulle lösa en ny på 5 arb.dagar men kan nog fixa en lite snabbare. Kul två dagar med semester man haft
En bra sak var iaf att 2 av 3 pluggar där jag misstänkt att det läckt saknade kopparringar vilket ju då bör vara orsaken. En dålig sak var ju att 2 av 3 pluggar saknade kopparringar...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|