pippirull
Ny medlem
ja känns som snön är lite överflödig och ovälkommen nu....kylan gör det inte mycket bättre.
tjena är ny här men nu har det bara varit lite små dugg så första åket för i år är gjort utgår från mellerud om det är någon som är sugen på att åka lite hoj mitt nummer är 0739207666
Nepp inte ett dugg bara roligt att slippa åka själv jämt
Ja det hade varit trevligt ��
Kanon det, är det ingen som har tagit ut och rastat sin hoj än då ??
Kanon det, är det ingen som har tagit ut och rastat sin hoj än då ??
Snart nytt år!
Dags för ny skitsnack tråd och lite mer liv här! eller vad tycker ni andra? . Tycker Trestad forumdelen varit död rent ut sagt.
Så villka ska till mässan i Stockholm.
Själv blir det inte någon resa dit. Ska spara alla slantar till en ny hoj som jag suktat efter ett tag.
Undrar om den nya kawan kommer vara där och om man får provsitta den? Cool hoj men inget som faller mig i smaken som något man vill ha själv
Jag är ny i tråden, även ny med hoj. Har kört förra säsongen och skulle kört upp i September. Vurpade och fick fraktur i fot och trasiga knän så uppkörning blir i vår. Passade på att byta upp mig till en Honda hornet 900 så jag kommer kunna köra galant i vår. Kan inte fatta att jag väntat så länge med att göra detta...har varit en dröm i många år. Men nu jävlar ska bli åka av.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|