Gix
Produktionsutvecklare
Debutkörningen för denna sommar inföll sig 12.5 om ja minns rätt!? Strulade en hel del med importen så de tog tid, men gissa om ja var nöjd när det va klart...
Första dan var det vackert väder å ja puttrade på en bra bit.
De följande dagarna regnade det mest hela tiden, å de blev lite åka...
Sen tog vädret lite fart igen å ja kunde köra en da eller två, för att sedan vända tillbax å nu har de regnat i 2 veckor här... Men, i helgen började de klarna upp, så jag avnjöt flera mil på hojen på fredag å lördag... Men, vad händer då?
Jo, man insjuknar i något konstit som ja ännu inte vet vad det är!
Har hög feber ibland, har sväld hals, är trött mest hela tiden osv. Har nu varit till sjukhuset 3 gånger på 2 dar (tilläggas bör att jag har värsta sortens sjukhusskräck)
, men snart får jag veta vad det är
Alternativen hittils är doch inga höjdare:
1.körtelfeber = flera veckors återhämtningstid/finns ingen medicin
2.Nån böld = operation/å sen hur länge de tar då...
Å vet ni vad! Soljäveln bara fortsätter å gassa å idag har vi vår hittils varmaste dag här...
Samt att detta lär smitta lätt, så jag måste även leva som munk under tiden
SLUTSATS: Det har tagit mitt hojköra, mitt jobb, ja får inte njuta av vädret, å ja får inte ens trösta mig hos min flickvän...
JAG TYCKER SÅ JÄVLA SYND OM MIG SJÄLV!!! SATAN...

Jo, man insjuknar i något konstit som ja ännu inte vet vad det är!

Alternativen hittils är doch inga höjdare:
1.körtelfeber = flera veckors återhämtningstid/finns ingen medicin
2.Nån böld = operation/å sen hur länge de tar då...
Å vet ni vad! Soljäveln bara fortsätter å gassa å idag har vi vår hittils varmaste dag här...
Samt att detta lär smitta lätt, så jag måste även leva som munk under tiden
SLUTSATS: Det har tagit mitt hojköra, mitt jobb, ja får inte njuta av vädret, å ja får inte ens trösta mig hos min flickvän...
JAG TYCKER SÅ JÄVLA SYND OM MIG SJÄLV!!! SATAN...