mofoMx skrev:nån som vet om man får ta passagerare om man har fotpinnar på t.ex en ktm 625?
gäller försäkringar å sånt eller måste man regga om den först?
mofoMx skrev:även om dom e påsatta i efterhand??? det gäller en 625 -04 smc
SMC = MotardkittadmofoMx skrev:vad e de för skillnad på smc och sxc?
har ijnte hojen ännu...spånar på lite olika ex......vet inte om hon vågar åka med ännu!!!hehe
ser att du har smc...mofoMx skrev:ingen skillnad maskinellt? har hittat flera sxc med motardkit...vilken skulle ers nåd välja...? beslutsångest!!!!!
mofoMx skrev:ingen skillnad maskinellt? har hittat flera sxc med motardkit...vilken skulle ers nåd välja...? beslutsångest!!!!!
ser att du har smc...
Den är nog för vek i bakramen!philsson skrev:i praktiken hur fungerar det.
Jag ska reggbesiktiga husabergen imon snar framtid. Om jag dyker upp med ett par skjutspinnar, blir den reggad för 2 personer då?.
Det är ju svenskt stål,klart det håller.Den stora frågan är ju varför man vill sätta dit skjutspinnar på en HusaDRZSM skrev:Den är nog för vek i bakramen!
Jag skulle nog inte våga sitta där bak varjefallBusaberg skrev:Det är ju svenskt stål,klart det håller.Den stora frågan är ju varför man vill sätta dit skjutspinnar på en Husa
Bara en tanke jag fick. När man endå är inne och registrerar menar jag så om man får det på köpet så klagar inte jag.Busaberg skrev:Det är ju svenskt stål,klart det håller.Den stora frågan är ju varför man vill sätta dit skjutspinnar på en Husa
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|