Skogskyrkogården, 080412

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
[YOUTUBE-ID]W5VOKPg3uyY[/YOUTUBE-ID]

Detta hör till min historia i Tripletråden om hämtning av hoj åt kompis och mina startmotorproblem. :)

petterekman skrev:
I övrigt var det en jättetrevlig dag. Killen som sålde Duken var störtskön (sålde den för han "hade för många hojar"), på väg in till Sthlm från Sollentuna stötte vi på två från "Skitskraj MC" på motorvägen (tack för uppvisningen), när vi stannade vid Skogskyrkogården och lattjade lite fick vi sällskap av en jättetrevlig kille i 40-års åldern som hade en lite halvrisig CBR 900-fighter och var riktigt duktig på att wheela, under tiden vi var där kom "Skitskraj MC"-killarna förbi och stilade lite, denna gång var de dock en gäng på 7-8st, och innan vi började åka hem till Åland igen så kom en kille med en Daytona 675 och hjulade lite med oss. Så trots mina problem med startmotorn så gjorde dessa händelser dagen till en toppendag ändå! :D

Guld Gixxer-fighter är min kompis, svart CBR-fighter är okänd person, Duke II:an tillhör min kompis och han gör första och sista wheeliesen, jag busar lite med hans hoj emellanåt. :p

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024