Skojbråka men blir fel.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Någon mer än jag som lider av att allt blir för hårt på fyllan.

Skulle skoja lite med polare några vändor igår genom att smocka till han lite (hade anledning:D ) men sitter här med dåligt samvete idag då han har ont.

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Mr Helmut skrev:
2481784 Någon mer än jag som lider av att allt blir för hårt på fyllan.

Skulle skoja lite med polare några vändor igår genom att smocka till han lite (hade anledning:D ) men sitter här med dåligt samvete idag då han har ont.

Ehm, nej, det lider jag inte av. Jag har insett att bristande koordinationsförmåga, bristande omdöme och våldsutövning, fingerad eller verklig, är en väldigt dålig kombination och låter bli skojmuckandet.

Förhoppningsvis har du också insett det nu och kommer inte att lida av det mer. :tummenupp

Undertecknat: M. O. Ralkaka ;)

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
ft skrev:
2481793 Ehm, nej, det lider jag inte av. Jag har insett att bristande koordinationsförmåga, bristande omdöme och våldsutövning, fingerad eller verklig, är en väldigt dålig kombination och låter bli skojmuckandet.

Förhoppningsvis har du också insett det nu och kommer inte att lida av det mer. :tummenupp

Undertecknat: M. O. Ralkaka ;)

Jo jag har väll gjort de antar jag. Men känns inte alls bra såhär dagen efter:rolleyes:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Mr Helmut skrev:
2481805 Jo jag har väll gjort de antar jag. Men känns inte alls bra såhär dagen efter:rolleyes:

Bjud han på en fyllefrukost så blir han säkert glad :).

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Du får gå på judo(den mjuka vägen på japanska) och lära dig bråka försiktigt;)

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Pinky skrev:
2481808 Bjud han på en fyllefrukost så blir han säkert glad :).

Är inte bara han jag skulle behöva bjuda på frukost:(

Tar mig inte någonstans heller, ordentligt bakis.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Här är en till!

Var hos en polare igår. Vi är alltid rätt så fysiska. Det brottades hej-vilt. Slutar med att ena polaren är så jäva arg på mig (var kanske lite vass i truten) så han brottar ner mig. Jag gör inget motstånd för det var ganska otäckt och vill abra att hans ka sluta. Jag hade redan vunnit över honom 2 ggr och var helt slut. Jaja, han blir asförbannad och bara går.... Arg som ett jävla bi var han. Wicked. Idag ska vi ut o grilla, då blir nog mer brottning :tungan

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Jag bet 2wheelsrlife i tungan för ett par helger sen :) resultatet av att jag bet lite hårt var att han drog bak skallen och skar av den där strängen under tungan med sina egna tänder i nedre käken... han svullnade upp ett par dar och hade en skum vit klump runt såret (rabies? :) ) ett tag men verkar ha ordnat sig nu alla fall :tummenupp

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
ghandi skrev:
2481971 Jag bet 2wheelsrlife i tungan för ett par helger sen :) resultatet av att jag bet lite hårt var att han drog bak skallen och skar av den där strängen under tungan med sina egna tänder i nedre käken... han svullnade upp ett par dar och hade en skum vit klump runt såret (rabies? :) ) ett tag men verkar ha ordnat sig nu alla fall :tummenupp

Hånglade ni?

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Jag brukar skoj-skjutafolkihuvet på fyllan.

Hmm... grannarna börjar klaga nu...
(Massgraven i gräsmattan utanför börjar lukta. :zpy)

Last edited:

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Pr0bz skrev:
2481991 Hånglade ni?

Nja han räckte väl ut tungan åt mig så jag beslutade att anfall är bästa försvar varpå jag bet honom :D

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
ghandi skrev:
2488394 Nja han räckte väl ut tungan åt mig så jag beslutade att anfall är bästa försvar varpå jag bet honom :D

Bara det faktum att du lyckades bita tungan utan att skalla honom tycker jag är imponerande... :hihi

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
imaster skrev:
2488437 Bara det faktum att du lyckades bita tungan utan att skalla honom tycker jag är imponerande... :hihi
Japp, ingen av dem kan ha varit särskilt berusade. :tomten

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Mr Helmut skrev:
2481784 Någon mer än jag som lider av att allt blir för hårt på fyllan.

You bet. Trodde det där skulle gå över med åldern men så inte :hihi
Mycket ågren har det blivit ibland...

Men men, "det är i huvet det ska snurra, inte i glaset" som jag brukar säga till gäster som roterar glaset på vinprovarvis. Festa med kompisar som är lika pubertala (men inte för ofta) så har du dubbelt så kul istället.
Hur kul är det att vara mogen...

/J

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Mr Helmut skrev:
2481998 Jaså, så de säger du.

Sluta bråka på stan din fjant, nog fränt, du skulle bara vart smart och använt käften!!!! Bara töntar som slåss, är du en kicker eller? För det är bara sånna som NI som slåss. Är du en mes som inte kan prata eller??!?!?!?!!??! SLUTA SLÅSS PÅ STAN OCH SLÅ INTE FOLK SOM ÄR OSKYLDIGA???!?!?!

haha =) det är ungefär så det låter i min tråd just nu ;)

Det är farligt att skojbråka på fyllan, slutar alltid med nånting som har bräckt när man kommer hem, om det är ett ben eller stoltheten :)

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
vbg_snake skrev:
2488545 Sluta bråka på stan din fjant, nog fränt, du skulle bara vart smart och använt käften!!!! Bara töntar som slåss, är du en kicker eller? För det är bara sånna som NI som slåss. Är du en mes som inte kan prata eller??!?!?!?!!??! SLUTA SLÅSS PÅ STAN OCH SLÅ INTE FOLK SOM ÄR OSKYLDIGA???!?!?!

haha =) det är ungefär så det låter i min tråd just nu ;)

Det är farligt att skojbråka på fyllan, slutar alltid med nånting som har bräckt när man kommer hem, om det är ett ben eller stoltheten :)

Ne är inte någon "kicker" helt oskyldiga kanske dom inte heller var men nästan (bara närmaste kompisar).

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Men vafan, det kan väl inte göra nåt när du slåss. Du är ju så klen ;)

Du kan få pröva slå av min titan-arm. Jag är som Robocop nu :D

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Polarn drog till mig med en batong i skallen på skoj en gång då jag satt med en hjälm på skallen på en förfest.

Dock så var hjälmen av modell gammal karthjälm som skyddade lika mycket som en keps ungefär vilket resulterare i att han låg och vred sig på backen i köket 3 sek efter han slagit mig.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Hej bullen.

Det där med skojbråka när man har druckit sprit tycker jag verkar så häftigt och kul. Problemet är att mina kompisar inte tycker att det är kul. Jag är 18 år och mina kompisar är ca. 10 år äldre. Tror du att de kan vara så att de inte vill skojbråka med mig som är yngre eller kan det vara så hemskt att det är som de säger, att de har vuxit i från sådant.

Vad ska jag göra.

PS. det är inte killen med nicket som har skrivit brevet DS.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy