xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag tror det skulle vara effektivare att tvinga mobbare att ha på sig en rosa kanindräkt..
* Taskigt för de som inte passar i färgen de valt på uniformen i just den skolan.
* Taskigt för de tjejer som inte trivs i kjol som tvingas bära det ändå. Pojkflicka som jag själv var hade känt mig som en kille som tvingats bli transsexuell.
* Alla brudar som tycker de är hotta nog att våga kommer rulla upp sina kjolar i midjan alt låta nån lägga upp kjolen så de blir kort-korta. De kan sen knata runt och mobba alla som inte har gjort likadant.
* Alla tjejer som tvingas bära kjol kommer därmed också tvingas raka benen, säkert året om och börja i tidig ålder.
* Möjligheten att bara vara skolunge kommer bytas ut till att tillhöra ett visst kön, som att det ska spela roll innan man ens kommit i puberteten.
Alla som är för skoluniform bör jobba ett par år på McDonalds innan de yttrar sig.
Äsch, du är säkert en av dessa tomtar som anser att alla barn är individer och att man bör se till individens bästa blablabla.
Inte visste jag att du var en gammal kommunist, kollektivet framfür alles!
Vore bra, även i universitet.
Är säker på att det skulle bli trevligare stämning i skolan dessutom
Du menar stelare stämning?
Jämför ett kontor utan dresscode och ett där kostym är standard.. Vilka har roligast på jobbet ..
Skoluniformer finns redan i Sigtuna.
Du menar stelare stämning?
Jämför ett kontor utan dresscode och ett där kostym är standard.. Vilka har roligast på jobbet ..
De får se ut hur fan de vill. Jag är färdig med skolan. Egna barn vill jag heller inte ha, de är ekcliga och skiter ljusgul deg.
Du begår ett misstag om du tror att barn är vuxna, det är de inte.
Och ja, de flesta normala arbetsplatser har någon form av klädkod, och nej att ha roligt på jobbet är inte meningen med livet.
Skolan skall inte vara "rolig", ball, tuff, hipp, fnissig, soft, eller najs. Den ska vara lärorik, trygg och utvecklande.
Snygga eller inte spelar ingen roll alls.
Skolan är en läroanstalt ingen jaevla runway.
Till skillnad från de flesta här inne har jag egen erfarenhet av en tämligen
strikt skola med uniformstvång.
Utland...Australien...Primary och Secondary school i några år.Internat eller utländsk skolgång?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|