Skor av märke ICON

Zuljin

Psykbryt
Gick med
4 May 2005
Hoj
CBR929RR (Reikokaji), ZX10 -88(Såld)
Söker någon som äger skor av märke ICON! Jag vill köpa ett par från staterna pga priserna men har ingen aning om hur dom e i storlekarna. Nån som har kanske kan jämföra? Hittar inga butiker i Sverige som säljer ICON, dom flesta verkar kunna ta hem men det känns ändå lite surt och veta redan innan att jag inte kommer handla av dom. Jag har det inte i mej e jag rädd :huvet

Aja, om nån kan hjälpa så e jag tacksam...

hellla

För nollvisionen i tiden!
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KX250F -06, RM-Z250 -08
Zuljin skrev:
Field Armor.... Men storlekarna bör ju vara rätt lika mellan modellerna?

Allright! Var inne hos den lokala mc-handlaren i torsdags och såg att de hade tagit hem Icon jackor, jämte jackorna stod det några skor som jag antar är av samma märke. Jag kan svänga förbi på måndag och prova lite.

Zuljin

Psykbryt
Gick med
4 May 2005
Hoj
hellla skrev:
2034727 Allright! Var inne hos den lokala mc-handlaren i torsdags och såg att de hade tagit hem Icon jackor, jämte jackorna stod det några skor som jag antar är av samma märke. Jag kan svänga förbi på måndag och prova lite.

Det vore jävligt nice. Tack

hellla

För nollvisionen i tiden!
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KX250F -06, RM-Z250 -08
Jag var inne och testade en modell som heter Icon Motorhead Boot (den enda de hade). Jag har storlek 43 och jag testade storlek 10, den satt som gjuten, riktigt skön. Mina fötter mäter ca 25,5 mm från häl till stortå.

Hoppas det hjälper dig lite iaf. :)

Zuljin

Psykbryt
Gick med
4 May 2005
Hoj
hellla skrev:
2050679 Jag var inne och testade en modell som heter Icon Motorhead Boot (den enda de hade). Jag har storlek 43 och jag testade storlek 10, den satt som gjuten, riktigt skön. Mina fötter mäter ca 25,5 mm från häl till stortå.

Hoppas det hjälper dig lite iaf. :)

Tack som fan!
:) Jag ska genast mäta mina egna fossingar o jämföra. Möjligtvist har du gjort mej en mkt större tjänst än du anar :banana

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Zuljin skrev:
2055212 Tack som fan!
:) Jag ska genast mäta mina egna fossingar o jämföra. Möjligtvist har du gjort mej en mkt större tjänst än du anar :banana
Det är samma firma som tar in bland annat GasGas quads och mc som tar in Icon. Men jag kommer inte ihåg vad sjutton de heter. Har iaf för mig att de har en ÅF-lista på hemsidan.

Wilhelm

Guest
Icon

Vart kan man beställa icon saker från USA. Dem enda sidorna jag hittat skickar endast inom USA. Hjälp?

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Vart kan man beställa icon saker från USA. Dem enda sidorna jag hittat skickar endast inom USA. Hjälp?

Brukar alltid kolla ebay där brukar det finns många som skickar utomlands!:tummenupp

kollade just upp det på ebay fick 2000 träffar...och dom skickar utomlands!:yoparty

Last edited:

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Jag köpter ett par ICON Hooligan som jag är djävligt glad för, för 2 år sedan för 25$ plus lite i
frakt typ 10$ .
säg 300 kr, när svenska staten lagt sig i så vart slutnotan på 879.50:-

Detta trots att dom gick som gåva (prislappen satt kvar på förpackningen inuti
packetet.) orka inte bråka så jag löste ut dom, något jag inte ångrar trots allt.

http://www.maxmc.se/
är dom som är generalagent för ICON

Dom har märket IXON, inte ICON. STOOOR skilnad!!!!!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy