Skoterkörning i helgen

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
RJ skrev:
Det var kanske Pippi långstrump flättorna som gjorde hjälmen liten... :lol

På tal om det kanske jag borde ha åkt i pippiperuken och facemasken istället??!

Jag kan redan se reklambilderna med tillhörande slogan framför mig:

'Pippi rides a Skidoo - Do you?'

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
RJ skrev:
Nu väntar vi bara på filmen, Grusbuse :7peta :tummenupp .

Filmen kommer.. jag har totalt 20 min material nu.. men skulle gärna behövt lite till.. det var ju första gången med nya kameran så allt blev ju inte så där jättebra på filmen :rolleyes:

Det hade varit skoj att ha lite mer på film.. kanske lite åkning från isen och sånt också!

ake1100

Medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1100F -88
Grusbuse skrev:
Filmen kommer.. jag har totalt 20 min material nu.. men skulle gärna behövt lite till.. det var ju första gången med nya kameran så allt blev ju inte så där jättebra på filmen :rolleyes:

Det hade varit skoj att ha lite mer på film.. kanske lite åkning från isen och sånt också!

Ju mindre film desto mindre jobb.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Grusbuse skrev:

20 min låter ju som ganska mycket, hur mycket var det som var mindre bra?
Tyvärr saknar jag någon bild på dig när du körde Leifs +160 hk monster :yoparty , hade varit kul att ha det leendet som var efter det att du tagit av dig hjälmen... eller du kanske inte har slutat le ännu?

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
Här kommer min bilder. Det blev ju inte så många eftersom vädert inte var det bästa! Det snöade och blåste ganska bra!!
Men trots vädret var det en riktigt rolig dag! :Bugar
Det är bara att tacka och bocka för provturen :yoparty
1-005.jpg

1-004.jpg

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
RJ skrev:
20 min låter ju som ganska mycket, hur mycket var det som var mindre bra?
Tyvärr saknar jag någon bild på dig när du körde Leifs +160 hk monster :yoparty , hade varit kul att ha det leendet som var efter det att du tagit av dig hjälmen... eller du kanske inte har slutat le ännu?

Jag slutar aldrig att le efter åkturerna jag gjort i helgen!!
Snacka om att jag har haft ont i benen och axlar/armar efter mina turer på
din 440 och Leif´s monster!!! snacka om groteskt drag med den motorn och matta!!! men så körde jag nästan soppatorsk med den också :kär

Jag får väll ta och snabba mig med filmen så att ni får se resultatet av söndagens körning i rörliga bilder, synd bara att jag inte finns med på varken film eller bilder när jag körde!! :( Dom på parkeringen såg döförskräkt ut när jag varit ute på banan.. jag tolka det som att dom va imponerade av min grymma körning!! :yoparty :yoparty :yoparty

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Grusbuse skrev:
Jag slutar aldrig att le efter åkturerna jag gjort i helgen!!
Snacka om att jag har haft ont i benen och axlar/armar efter mina turer på
din 440 och Leif´s monster!!! snacka om groteskt drag med den motorn och matta!!! men så körde jag nästan soppatorsk med den också :kär

Jag får väll ta och snabba mig med filmen så att ni får se resultatet av söndagens körning i rörliga bilder, synd bara att jag inte finns med på varken film eller bilder när jag körde!! :( Dom på parkeringen såg döförskräkt ut när jag varit ute på banan.. jag tolka det som att dom va imponerade av min grymma körning!! :yoparty :yoparty :yoparty
Misströsta inte, träningsverk är ju ett kvitto på att du har gjort något i alla fall. Du får se det som så att du var så snabb att ingen hann med att fota "din grymma körning"... :rolleyes:

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA