Det ser ju finfint ut. Men är inte det helt ospelbart på PC?
hur menar du med ospelbart? att det är för många knappar att hålla reda på? då förstår jag

Men spelet finns ju till PC om det är det du menar.
Det ser ju finfint ut. Men är inte det helt ospelbart på PC?
hur menar du med ospelbart? att det är för många knappar att hålla reda på? då förstår jag![]()
Men spelet finns ju till PC om det är det du menar.
Clive Barker's Undying (PC)
Plocka upp en gammal klassiker till PCn, System Shock 2.
Ser lite sunkigt ut jämfört med moderna spel, men riktigt bra och skrämmande stämning.
Tackar för tipsen grabbar!![]()
Misstänker att du utnyttjar illegal fildelning as we speak![]()
Clive Barker's Undying (PC)
[YOUTUBE-ID]emJ1nweouss[/YOUTUBE-ID]
hehe, vad flinar du åt?
Lirade detta spelet alltid efter 00.00 när jag var omkring... 16, blev aldrig mer än 15-20 minuter per kväll, mer pallade jag inte per omgång.
Clive Barker's Undying är mer eller mindre inget "panik-skräck" utan psykologiskt och bara wierd![]()
![]()
![]()
Dead Space och Silent Hill 2 är ett måste.
Gillar du att hoppa till av rädsla o få panik är Dead Space för dig, fy faaaan assså!!
Finns att köpa till PC, 360 och PS3 hos spelbutiken för en struntsumma. De har sänkt priset ännu mer nu, helt otroligt!
Silent Hill 2 är till PS2 o går även att köpa där, vilket var oväntat. Då jag letade det spelet förra året fanns det ingenstans förutom som begagnat på tradera. Passa på medans det finns!
www.spelbutiken.se
Dead Space och Silent Hill 2 är ett måste.
Gillar du att hoppa till av rädsla o få panik är Dead Space för dig, fy faaaan assså!!
Finns att köpa till PC, 360 och PS3 hos spelbutiken för en struntsumma. De har sänkt priset ännu mer nu, helt otroligt!
Silent Hill 2 är till PS2 o går även att köpa där, vilket var oväntat. Då jag letade det spelet förra året fanns det ingenstans förutom som begagnat på tradera. Passa på medans det finns!
www.spelbutiken.se
Är duktigt sugen på att testa dead space, verkar sjukt bra!Är dock lite orolig för det där med kontroller, var ju någon som sa att det var typ ospelbart på pc...
![]()
Då måste den personen varit gravt handikappad. Jag lirade hela det spelet på PC utan några som helst problem.
Lyfter tråden för alla skräckspelsälskare där ute! Sitter och liurar _Dead Space för fullt, har äntligen skaffat ny dator (min förra gamla relik kraschade om man försökte starta spelet... Den nya pallar allt på grymmaste inställningarna, nice!), så äntligen får jag testa spelet!Det verkar jävligt grymt hittills, det är mindre psykologi/stämning än i undying men å andra sidan är "hoppa fram och skräms"-effekterna i en klass för sig. Så rent sådär blir man väl mer skrämd av Dead space, rent överrumplingsskrämd alltså. I like
![]()
De klämmer på lite mer med psykologi en bit in i spelet typ.
Tvåan är rätt kul med, men när man spelat ettan är man lite härdad.![]()
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |
![]() |
H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj
Nu börjar det närma sig för... |
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |