Maestro
Ny medlem
Jag är ett fan av skräckfilmer av alla dess slag och nu när jag har uppdaterat min datorutrustning måste jag naturligtvis återupptäcka skräckspelens underhållningsfaktor, oavsett om det är fps eller rollspel.
Det började på nittiotalet med Phantasmogoria, en milstolpe i skräckspelsgenren.
Spel som Dracula, Silent hill, Resident evil funkar bra om man vill bli någorlunda skrämd.
Spelade F.E.A.R. 2 idag och hoppade till några gånger.
På P3 spel i radion som sändes nyss, tog dom upp Amnesia. Enligt rescensenterna verkar det vara ett av de mest skräckfyllda spel någonsin så det måste jag skaffa. Även Penumbra nämndes i programmet men det verkar vara ett identiskt spel som Amnesia. Samma spelföretag som utvecklat spelen.
Lista gärna skräckspel i tråden så man kan få fler tips! Gärna fps.
Amnesia - The dark descent
Lite reaktioner från folk som spelar Amnesia
Det började på nittiotalet med Phantasmogoria, en milstolpe i skräckspelsgenren.
Spel som Dracula, Silent hill, Resident evil funkar bra om man vill bli någorlunda skrämd.
Spelade F.E.A.R. 2 idag och hoppade till några gånger.
På P3 spel i radion som sändes nyss, tog dom upp Amnesia. Enligt rescensenterna verkar det vara ett av de mest skräckfyllda spel någonsin så det måste jag skaffa. Även Penumbra nämndes i programmet men det verkar vara ett identiskt spel som Amnesia. Samma spelföretag som utvecklat spelen.
Lista gärna skräckspel i tråden så man kan få fler tips! Gärna fps.
Amnesia - The dark descent
Lite reaktioner från folk som spelar Amnesia
Last edited: