fixat minna ställ hos dom bra priser och trevliga.
http://gulasidorna.eniro.se/f/ersoy...13?geo_area=kungsholmen&search_word=skräddare
Kan bara instämma.
Råkade träna för mkt förra vintern varpå dragkedjan pajjade efter att jag tvingat ihop stället.
Ovanstående firma fixade biffen och monterade enligt mitt önskemål i en grövre kedja.
Men guuuuud är det sant? Shit vilken katastrof! Snacka om att ropa varg.
Kan bara instämma.
Råkade träna för mkt förra vintern varpå dragkedjan pajjade efter att jag tvingat ihop stället.
Ovanstående firma fixade biffen och monterade enligt mitt önskemål i en grövre kedja.
Ringde någon dag innan, sen åkte jag bara dit, lämnade in strax före lunch och hämtade på vägen hem efter jobbet.
Inget fel i att erkänna man blivit lite rulltig innan säsongen börjar. Lika bra att komma ur garderoben med oss andra. Ska fan dra igång en ny tråd "Vi som krängt för mycket under Jul och spräcker våra hojkläder" alternativt "Älskar mat & beer, skäms inte för det"
Tack för tipset! Låter som jag vänder mig dit
Va precis och hämtade ett beggat ställ som vid ett par drag upp och ner delade dragkedjan sig mitt i bröstet... man får väl skylla sig själv att man inte kollar bättre.
Ja va fan gör man Levnadsglad kallas det väl?
Har just bytt från storlek 48 till 50 och så spräcker man skiten när man kliver i
Kan ju ha varit mer än en dålig kedja... Nä nu blir det ut och springa satan tills man spyr
Snälla, lite vettigare rubriker vore tacksamt.
Kan bara instämma.
Ringde någon dag innan, sen åkte jag bara dit, lämnade in strax före lunch och hämtade på vägen hem efter jobbet.
Hur mycket fick du betala? Jag ringde och han sa 450-500kr. Känns rätt dyrt för en dragkedja tycker jag..
Hur mycket fick du betala? Jag ringde och han sa 450-500kr. Känns rätt dyrt för en dragkedja tycker jag..
Låter väl rätt rimligt för en dragkedja "inklusive montering" på ett skinnplagg. Brukar betala något liknande för att byta dragkedja på ridstövlarna hos skomakarn.
tar nog drygt en timma att byta, sprätta, nåla fast, hålla tungan i rätt mun , sy fast.
Inte bara kedjan som kostar, även arbetstiden
(testa själv i en tygjacka och det ska bli snyggt oxå )
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|