Skrämmande!!!!

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Föräldrarna måste varit Idioter & Oansvariga -> barnen får lida :(

Killen som utförde det hela borde kastreras & hängas högt :mad:

/n

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Tyvärr är det inte alltför ovanligt att unga flickor reser mellan Stockholm och Åbo/Helsingfors eller mellan Stockholm och Åland. Det finns en del som pluggar eller idrottar eller annat.

Jag håller med om att det är för oansvarigt att skicka tre stycken minderåriga utan tillsyn på en kryssningsbåt, framför allt som kontrollen i barerna är näst intill obefintlig. Man ska vara vääääälidg mycket för ung för att inte få köpa ut.

Om man inte vill göra det själv så kan man som tjej be någon äldre pojke köpa sprit åt en. Antar att det är så det har gått till. Sedan har pojken ifråga tyckt sig ha rättigheter och efteråt har flickan ångrat sig och kallar det våldtäkt.

Att ha sex med en 13-årig tjej anser jag att ALLTID är våldtäkt (det som i USA m.fl. länder kallas för statuatory rape)...

Sedan kan man tycka en hel del saker om hur tidningarna skriver. Exempel: "En 16-årig flicka blev i fredags överfallen av en 15-årig man."

Hur kommer det sig att han är en man när hon är äldre men flicka? Kalla dom för sitt rätta namn istället... GLOP!!

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Ja, det finns så många faktorer som spelar in; Folk i närheten, sprit, killen som inte kunde hålla sig, föräldrar, kompisar osv.

Samhället är för jävligt på många sätt, som i detta fallet till exempel. Det finns så mycket konstiga individer runt om kring en så man blir ju rädd. :skrämd

Vart kommer alla dessa missfoster ifrån ? :confused:

/n

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Föräldrarna kanske är lika fulla dom, om inte värre...
eller kanske inte har nåt som ens är värt att kalla föräldrar.
Det ser jag en hel del av i mitt jobb... så de finns nog orsaker till sånt.

Carcass

Smurfjäveln
Gick med
14 May 2003
Hoj
Kawa KX250F -04
Nu behöver hon ju inte varit där för vad merparten av alla andra är där för, som någon påpekade kanske de bara var på överresa till släkt och vänner?
svårt att tyda av en så knapphändig artikel.

men, faktum kvarstår: killen borde ju få så mkt däng att det var sista gången den stod. Jag brukar aldrig förespråka våld annars, men i detta fallet så..

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Dom kunde väll gjort processen kort o slängt hjan överbord. Svårt o simma iland om det är 40 mil till närmaste strand

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...